U.D.: El meu cos s'expressa | Cicle: Superior | Curs: 5è |
- Realitzar moviments rítmics senzills. - Experimentar nous moviments amb diferents parts del cos. |
T'
|
EXERCICI |
ORG.
|
20'
|
- Aeròbic: - Ballar seguint el ritme marcat pel professor: Marxa. |
Grup classe |
15'
|
- Joc: El ninot de filferro: Fent postures amb tot el cos. |
Parelles |
10'
|
- Joc: El mirall | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
- Interioritzar els moviments segmentaris. - Saber-se col·locar i orientar en l'espai. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Joc: El mirall. Començar amb expressions només facials i després dels diferents segments. | Parelles |
30'
|
- El mateix joc anterior, però el mirall ens torna la imatge contrària dels sentiments que expressem. - Repetim l'últim exercici en grups de 6. - Cada grup dibuixa en un paper un forma ( geomètrica, un animal, una màquina, ...) i després la dibuixa al terra utilitzant els seus cossos. La resta de grups mira si ho fan bé i després intenten repetir-ho. |
Grups de 6 |
10'
|
- Per la propera sessió han de preparar un conte que hauran de representar a la classe. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Paper i llapis |
- Representar contes breus. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Joc: La peste. Un persegueix als altres. Si el perseguit es queda completament immòbil abans no sigui tocat, el perseguidor també s'hi ha de quedar imitant la seva posició, mentre compta fins a 5, abans de poder tornar a perseguir ningú. | Grup classe |
35'
|
- Representació per grups dels contes preparats a la sessió anterior. | Grups de 6 |
5'
|
- Joc: Carrera tènue: Tots els jugadors corren segons la velocitat de l'objecte que nombri el professor. Es comença per un cotxe de carreres i acaba completament immòbil, i si pot ser, estirats a terra. | Grup classe |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
- Aprendre els passos bàsics del Cha-cha-cha. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Explicació de la mecànica del pas bàsic del Cha-cha-cha. | Grup classe |
35'
|
- El sistema d'ensenyament dels passos, serà sempre el mateix : - Es fan dues files separades uns 3 m., una de nens i l'altra de nenes, seguint aquesta seqüència: - Sense música: - Aprenentatge del pas bàsic. - Aprenentatge del pas en diagonal. |
Parelles |
5'
|
- Debat sobre les dificultats aparegudes. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Música de Cha-cha-cha. |
- Aprendre els passos bàsics del Cha-cha-cha. - Mostrar-se desinhibit en la realització d'activitats expressives. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
15'
|
- Recordatori dels dos passos treballats la sessió anterior. | Parelles |
25'
|
- Seguint la mateixa metodologia de la sessió anterior: - Aprenentatge del pas bàsic amb gir de la noia. - Aprenentatge del pas New York , New York. - Enllaçar els 4 passos treballats fins ara. |
|
5'
|
- Debat sobre les dificultats aparegudes. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Música de Cha-cha-cha. |
- Aprendre els passos bàsics del Cha-cha-cha. - Mostrar-se desinhibit en la realització d'activitats expressives. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
15'
|
- Recordatori dels dos passos treballats les sessions anteriors. | Parelles |
20'
|
- Seguint la mateixa metodologia de la sessió anterior: - Aprenentatge del pas New York , New York, amb gir de tots dos. - Enllaçar tots passos treballats fins ara. |
|
10'
|
- Ballar lliurament el Cha-cha-cha | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Música de Cha-cha-cha. |
5è El meu cos s'expressa.
NOM |
Es mostra expressiu amb el cos | Realitza els passos del Cha-cha-cha treballats a classe. | Es mostra desinhibit en els balls. | |
1
|
||||
2
|
||||
3
|
||||
4
|
||||
5
|
||||
6
|