U.D.: Vols jugar? | Cicle: Inicial | Curs: 1r |
- Experimentar el joc com a objecte de plaer. - Col·laborar amb els companys en la realització dels jocs. |
T'
|
EXERCICI |
ORG.
|
10'
|
- Joc: 1,2,3, pica paret | Grup classe |
30'
|
- Joc: Lladres i policies. - Joc: Moros i cristians. - Joc: El mocador |
2 equips |
5'
|
- Joc: Cuba | Grup classe |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: 1 mocador |
- Experimentar el joc com a objecte de plaer. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
10'
|
- Joc: La xarranca | Grup classe |
30'
|
- Joc: Gepa. - Joc: Pitxi. - Joc: La bomba |
2 grups |
5'
|
- Joc: El caminet | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: 1 pilota. Discos de cartró. |
- Experimentar el joc com a objecte de plaer. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
10'
|
- Joc: La gallineta cega | Grup classe |
30'
|
- Circuit de jocs ( Cada grup s'està 10 minuts en cada estació ): - Joc: La petanca. |
|
5'
|
- Joc: El telèfon | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Joc de petanca. Bitlles. Tragaboles |
-Experimentar el joc com a objecte de plaer. - Col·laborar amb els companys en la realització dels jocs. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
10'
|
- Joc: L'encontre | Grup classe |
30'
|
- Joc: La pítula. - Joc: Frontó a mà. - Joc: Els peixos |
|
10'
|
- Joc: Agafa'm | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: 1 pilota gran. 1 pilota de tennis |
- Experimentar el joc com a objecte de plaer. - Col·laborar amb els companys en la realització dels jocs. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
10'
|
- Joc: El túnel | Grup classe |
30'
|
- Joc: Caçant per la cua. - Caçadors i conills. - Joc: Els peixos |
2 equips |
10'
|
- Joc: Files fosques | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: 1 corda per a cada un |
1r Vols jugar?
NOM |
Respecte les normes | Accepta la derrota en el joc d'oposició. | Respecta els adversaris en els jocs d'oposició. | Col·labora amb els companys en els jocs d'equip. | Respecte el material d'Educació física. | |
1
|
||||||
2
|
||||||
3
|
||||||
4
|
||||||
5
|
||||||
6
|