U.D.: Fem teatre | Cicle: Inicial | Curs: 1r |
- Imitar gestos. - Efectuar moviments de forma espontània. |
T'
|
EXERCICI |
ORG.
|
10'
|
- Joc: Les estàtues.Quan s'aturen han D'imitar animals. |
Grup classe |
30'
|
- Asseguts tots en rotllana van sortint d'1 en 1 i fent mímica han d'imitar un anima, o un ofici; la resta d'alumnes han de dir de quin animal o ofici es tracta. - En grups, han de representar un anunci, una pel·lícula o un video clip, sense parlar. La resta d'alumnes han de dir que estan fent. |
|
5'
|
- Joc: Els massatgistes. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
- Conèixer en profunditat un conte infantil i preparar la seva representació. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
10'
|
- Lectura del conte: La caputxeta vermella | Grup classe |
35'
|
-Distribució dels alumnes en grups de 5 - 6, de forma que no quedi
ningú sense grup. 1.- Caputxeta. |
|
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Conte: La caputxeta vermella. |
- Representar un conte infantil de forma desinhibida. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
40' | - Representació de l'obra " La caputxeta vermella ", segons les pautes treballades a classe. | Grup classe |
5'
|
- Exercicis de relaxació i respiració. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
- Actuar sense inhibicions davant altres alumnes. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
40' | - Un cop treballada l'obra a la classe, anirem a les diferents aules, on un grup diferent cada vegada farà la representació per la resta de companys. | Grup classe |
5'
|
- Debat sobre l'experiència portada a terme | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
2n
NOM |
Executa gestos amb la cara | Imita animals amb el cos | Simbolitza accions pròpies d'alguns animals | Es mostra sensible a la comunicació corporal | Actua sense inhibició | |
1
|
||||||
2
|
||||||
3
|
||||||
4
|
||||||
5
|
||||||
6
|