U.D.: El meu cos s'expressa | Cicle: Mig | Curs: 4t |
SESSIÓ 6 | AVALUACIÓ |
![]() |
- Imitar objectes i animals. - Experimentar diferents postures corporals. |
T'
|
EXERCICI |
ORG.
|
10'
|
- Joc: Les estàtues. Quan es queden quiets, cada un ha d'explicar el que representa : Dibuixar lletres amb el cos. |
Grup classe |
25'
|
- Es desplacen lliurament per la pista representant el personatge o l'objecte que digui el professor: Gegant. - Joc: El mirall. Movent tot el cos. - El mateix joc amb una variant: Tots estan corrent per la pista lliurament i quan el professor dóna el senyal, cadascú ha de buscar la seva parella i jugar al mirall. |
Parelles |
15'
|
- Joc el nino de filferro :un es un nino de filferro i l'altre li fa adoptar diverses postures que ha de mantenir. ( Jugar igual que amb el mirall del principi. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material:
|
![]() |
- Experimentar moviments del cos que resultin expressius. - Imitar expressions amb la cara. - Iniciar-se en els passos de ball. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Joc: Gepa. El que agafa la pilota, ha de saludar al que li tirarà abans. Cada salutació ha de ser diferent de les que hagin fet els altres companys. | 2 grups |
35'
|
- Moviments simètrics. Estàtics. - Expressar amb la cara diferents estats d'ànim: Un ho fa i els altres han de dir quin estat es. - Fer diferents passos senzills d'aeròbic: Marxa. |
|
5'
|
- Joc: Pobre gatet. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Cinta per ballar. |
![]() |
- Representar petites històries. - Experimentar diferents moviments dansats. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Explicació de la sessió. | Grup classe |
35'
|
- Un grup surt del gimnàs i esposa d'acord sobre un anunci de TV que hauran de representar. Després entren al gimnàs i el representen. La resta de la classe ha d'entendre de quin anunci es tracta. - Ball: Es posa una música d'actualitat i la ballen, per grups, de manera
lliure. |
Grups de 4 |
5'
|
- Pel proper dia, s'han de preparar una cançó i la seva coreografia. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Cinta amb música actual. |
![]() |
- Coreografiar balls senzills |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Cada grup presenta la música triada i fas una petita introducció sobre el que pensa fer. | Grups de 4 |
35'
|
- Executar la coreografia triada a la sessió anterior. | |
5'
|
- Ball de forma lliure. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Cançons portades pels mateixos alumnes |
![]() |
- Aprendre els passos bàsics del pasdoble. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Explicació de la mecànica del pas bàsic del pasdoble. | Grup classe |
35'
|
- El sistema d'ensenyament dels passos, serà sempre el mateix : Es fan dues files separades uns 3 m., una de nens i l'altra de nenes, seguint aquesta seqüència: Sense música: - Aprenentatge del pas bàsic. - Aprenentatge de la volta sencera. - Enllaçar els dos passos treballats a la sessió. |
Parelles |
5'
|
- Debat sobre les dificultats aparegudes. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Música de pasdoble. |
![]() |
- Aprendre els passos bàsics del pasdoble. - Mostrar-se desinhibit en la realització d'activitats expressives. |
T'
|
EXERCICI
|
ORG.
|
5'
|
- Recordatori dels dos passos treballats la sessió anterior. | Parelles |
35'
|
- Seguint la mateixa metodologia de la sessió anterior: - Desplaçament lateral. - Volta en el lloc. - Desplaçament lateral amb volta de la noia. |
|
5'
|
- Ballar lliurement els passos apresos. | |
10'
|
Recollida de material i neteja personal | |
Material: Música de pasdoble. |
4t El meu cos s'expressa.
NOM |
Es mostra expressiu amb el cos | Realitza els passos del pasdoble treballats a classe. | Es mostra desinhibit en els balls. | |
1
|
||||
2
|
||||
3
|
||||
4
|
||||
5
|
||||
6
|