Servei d'assessorament i reconeixement d'aprenentatges

Servei d'assessorament en la formació professional del sistema educatiu

S'adreça a les persones amb experiència laboral o en activitats socials que vulguin un reconeixement acadèmic dels aprenentatges adquirits relacionats amb un determinat cicle formatiu.

Les persones destinatàries han d'haver complert 18 anys i han d'acreditar una experiència laboral o en activitats socials d'almenys 2 anys en el sector.

És imprescindible disposar de l'informe del servei d'assessorament o document equivalent de convocatòries d'acreditació o validació amb l'orientació i/o assessorament fet del mateix títol o d'un títol afí.

Els imports en centres públics del Departament d'Ensenyament són:

• Per unitat formativa dels títols LOE: 18 €

Calendari Servei d'assessorament (previsió curs 2013/2014)

Oferta de places servei d'assessorament i reconeixement d'aprenentatges curs 2013/2014

Família professional

Places

Cicles

Administració i gestió

CFGM-GA10-Gestió administrativa

CFGS-AGB0-Administració i finances

Electricitat electrònica

CFGM-EE10-Instal·lacions elèctriques i automàtiques

CFGS-EEA0-Sistemes electrotècnics i automatitzats

Com podeu sol·licitar aquest servei?

Cal fer una sol·licitud telemàtica escollint el centre i la família professional de la que es vol rebre assessorament.

Utilitzeu el link que veieu a la dreta.

Termini:

Sol·licitud del servei (procés tancat)

Per fer la sol·licitud:

1. Cal que l'usuari disposi d'un correu electrònic per registrar-se
  2. Rebrà un correu amb un usuari i una contrasenya per entrar a l'aplicació
  3. Cal accedir a l'aplicació per fer la sol·licitud
  4. Escollir centre i família professional. Omplir les dades personals

Servei de reconeixement acadèmic dels aprenentatges assolits mitjançant l'experiència laboral

Els imports en centres públics del Departament d'Ensenyament són:

• Per unitat formativa dels títols LOE: 18 €

Carta de compromís de qualitat del serveis

Xarxa d'orientació