ajuntament d'Olvan ajuntament
                                ORGANIGRAMA
REGIDORS  REGIDORIES
Martí Corominas Esclusa                   Alcalde Obres / Agricultura i ramaderia / Sanitat i Benestar Social (Olvan-poble)
Lluís Fernández Fernández       1r T.d'Alcalde Hisenda i Governació / Manteniment (Olvan-poble) Cultura-Ensenyament-Esports (Olvan-poble)
Francesc Cabestany                    2n T.d'Alcalde Sanitat i Benestar Social (Cal Rosal) / Serveis i Manteniment (Cal Rosal)
Marc Rafart Ensenyament i Esports (Cal Rosal) / Comerç
Judit Carreras Turisme / Medi Ambient / Cultura (Cal Rosal)

ORGANS DE GOVERN.
         Règim de sessions ordinàries del Ple: Cada 3 mesos (desembre, març ...) el darrer divendres a
            les 8:30 h del vespre. Tots els plens siguin ordinaris o extraordinaris són públics.
         Comissió de Govern: Cada 15 dies, el dijous a les 8:30 del vespre. Les Comissions de Govern no
            són públiques.
         Representants en òrgans col.legiats:
                       ADF Baix Berguedà:    Martí Corominas
                       Consell Escolar CEIP d'Olvan:    Lluís Fernàndez
                       Patronat escola Cal Rosal:    Marc Rafart
                       Comissió Parc Fluvial Navàs-Berga:    Judit Carreras

GRUPS MUNICIPALS

ERC CIU PSC
Martí Corominas Albert Serra Judit Carreras
Lluís Fernàndez Josep Badia ----
Francesc Cabestany ---- ----
Marc Rafart ---- ----

HORARIS D'ATENCIÓ AL PÚBLIC

Alcaldia i regidors: Divendres al matí, a l'Ajuntament. Cal concertar hora prèviament.
             Secretaria de l'Ajuntament: De dilluns a divendres, de 9 del matí a 3 de la tarda.
             Serveis Tècnics: Divendres al matí a les 12. Cal concertar hora prèviament.
             Serveis Socials:
                        Olvan-poble: 1r i 3r dijous de cada mes, a partir de les 10 del matí.
                        Cal Rosal: 2n i 4t dijous de cada mes a partir de les 10 del matí.
             Serveis Sanitaris:
                       Olvan poble: Dilluns, dimarts i divendres de 9 a 10:30 del matí. Els dimecres d'11:30 a
                        13:30. Els dijous no hi ha visita. Les extraccions per anàlisis de sang i orina es fan el
                        dimarts de cada setmana a 3/4 de 8 del matí.
                      Cal Rosal: Dilluns, dimarts i divendres d'11:30 a 13. Els dimecres de 9 a 10:30. El dijous
                        no hi ha visita. Les extraccions per anàlisis de sang i orina es fan el dilluns de cada
                        setmana a les 8 del matí.
             Oficina d'informació a Cal Rosal: Cada dijous de 9 a 11 del matí en el local del Dispensari.
             Bibliobús:Els divendres alternatius de 9,30 a 11h del matí
             Olvan-poble: Els divendres alternatius de 11:30 a 13 del matí.

principal