Praktische Rhetorik
für Lehrer und Schüler
Retórica practica para profesores y alumnos
Comeniusprojekt 2002-2003

Tema 2.1  Avaluació de les gravacions amb video
  • Les 16 gravacions preses , de 20 minuts cadascuna, seràn investigades paral.lelament.
  • Es comença amb l´anàlisi de les tres gravacions del comportament retòric  del  professorat  a les classes de  llatí  per a principiants a Catalunya, Polònia i  Ale- manya.Seguidament es compararan les anotacions i observacions individuals , contrastant  els  diferents punts de vista anotats per l´equip de treball. Els mem- bres del projecte discuteixen les característiques i e- laboren una plantilla d´anàlisi.

• S´ha analitzat cada gravació amb periodes de 45 mi- nuts.Cada dues sessions es fa una pausa per a com- posar el que s´ha treballat .
  • Els resultats obtinguts ens fan donar compte que en els  professors  observats en els videos es veuen di- ferències  segons  el  país  i  també  tenen comporta- ments estandaritzats en comú.
Viedoauswertungsgruppe1
Videoauswertungsgruppe2

Torneu a la pàgina principalzurück