Retòrica pràctica per a professors i alumnes
Projecte Comenius 2

             

            Tema  2.2 Plantilla d´anàlisi

Plantilla d´anàlisi i d´avaluació dels videos

Analysis and Evaluation Form

 

Professor, Assignatura, Data / Hora: ______________________________________
Nombre d´alumnes/ Comentaris: ______________________________________

Mímica: ________________________________         Criteris:
________________________________________        poc expressiu
________________________________________        reservat
________________________________________        "normal"
Gesticulació: _____________________________        actiu / impulsiu
________________________________________        viu / animat
________________________________________        exagerat
________________________________________        natural
________________________________________        forçat / poc natural
________________________________________        disposat a ajudar / animar
                                                                                        distant/ no col.labora
Llenguatge Corporal :
Posició del cos, Posició del cos emprant els mitjans, Posició/ Moviment _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
Utilització del pupitre: ________________________________________________
_________________________________________________________________
Utilització dels llibres i dels apunts: _________________________________________________________________
_________________________________________________________________

Veu:
Velocitat /Fluidesa: __________________________________________________
Volum / força de la veu:______________________________________________________________
Modulació: _________________________________________________________________
Pauses:___________________________________________________________

Interacció Professor/Alumne: _________________________________________________________________
_________________________________________________________________

Llengua materna - Llengua estrangera:
_________________________________________________________________
Percentatge de temps de conversa: _________________________________________________________________

Anotacions : _________________________________________________________________
_________________________________________________________________
_________________________________________________________________

Avaluació de la personalitat del professor:: _________________________________________________________________

Mitjans:
Mitjà: ______________________        Funció: ____________________________
_________________________________________________________________


Fases del contingut de la classe:
Temps                    Fase                               Situació Retòrica

 

Name of teacher, subject, date: ______________________________________
Number of pupils/remarks: __________________________________________

Facial expressions: _______________________         criteria:
________________________________________        sparingly
________________________________________        reserved
________________________________________        "normal"
Gestures: _______________________________         lively
________________________________________        vivacious ________________________________________        exaggerated
________________________________________         natural
________________________________________         affected/unnatural
________________________________________         supporting
                                                                                         non-supporting
Body language:
Posture, posture while using media, position/movement: _____________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________

Use of desk: _______________________________________________________________
_______________________________________________________________
Use of text book/notes: _______________________________________________________________
Voice:
Speed/fluency: ___________________________________________________
volume: _________________________________________________________
modulation: ________________________________________________________________
pauses: __________________________________________________________

Interaction teacher/pupils: ____________________________________________
________________________________________________________________

Mother language - foreign language:
________________________________________________________________
________________________________________________________________

Percentage of speaking time: __________________________________________

Remarks: ________________________________________________________________
________________________________________________________________

Evaluation of teacher personality:
________________________________________________________________
________________________________________________________________

Media:
Medium: _________________________________________________________ Function:__________________________________________________________


Teaching phases:

time    phase    rhetorical situation
        


                                                   Torneu a la pàgina principal: zurück