AVALUACIÓ

Haureu d'aconseguir 25 punts entre les dues rúbriques següents:

RÚBRICA DE COL·LABORACIÓ

TOTALS
Recollida d'informació No recull cap informació relacionada amb el treball. Recull mínima informació relacionada amb el treball. Recull força informació relacionada amb el treball. Recull tota la informació que cal.
Compartir la informació No transmet cap informació al grup. Transmet poca informació al grup. Transmet molta informació al grup. Transmet tota la informació al grup.
Responsabilitats No fa mai les seves feines. Poques vegades fa la seva feina. Sempre se li ha de recordar. Normalment fa la feina. Poques vegades se li ha de recordar. Sempre fa la feina. Mai se li ha de recordar.

Escoltar

Sempre xerra, mai escolta. Generalment xerra. No escolta gaire. Escolta, però sovint xerra massa. Escolta i parla de manera adequada.
Cooperar Generalment discuteix amb els components del grup. discuteix de vegades. Rarament discuteix. Mai discuteix ambg el components del grup.
Prendre decisions Sempre vol tenir raó. Moltes vegades decideix anar amb els amics i no escoltar totes les possibilitats. Considera normalment totes les possibilitats. Ajuda sempre al grup a decidir.
RÚBRICA DE PRESENTACIÓ
TOTALS
Navegació Gairebé no han trobat cap informació. Els costa trobar la inforamció que se'ls demana. Troben la informació i la seleccionen adequadament. Troben tota la informació sense ajut i seleccionen la més significativa.
Selecció i comentari de les imatges Han seleccionat poques imatges i no les comenten. Han selecionat prou imatges i les comenten. Han seleccionat prou imatges amb un comentari adequat. Trien imatges representatives amb comentaris encertats.
Conceptes No transmeten prou conceptes sobre els canvis que ha sofert la Terra. Descriuen els canvis que ha sofert la Terra amb frases de la font d'informació. Descriuen el canvis de la Terra amb frases correctes redactades per ells mateixos. Descriuen els canvis de la T. fent referècia a conceptes geològics que demostren conèixer.
Editor de textos No transmeten la informació de manera prou correcta i ordenada. Presenten la informació de manera correcta i ordenada. Presenten la informació de manera correcta i ordenada, amb frases ben redactades. Presenten tota la informació de forma ordenada, atractiva i amb frases originals.
Presentació de diapositives Presentació amb alguns errors. Presentació correcta i sense errors. Presentació sense errors, agradable i personalitzada. Presentació bona, atractiva, personal, original i creativa.
INICI INTRODUCCIÓ TASCA PROCÉS RECURSOS AVALUACIÓ CONCLUSIÓ CRÈDITS