Avaluació inicial

Instruments per a l'avaluació inicial

L'instrument d'avaluació forma part de les proves inicials per a alumnat nouvingut procedent d’altres sistemes educatius. Té com a destinataris tots els nois i les noies acabats d’arribar al sistema educatiu català.
El model de prova va destinat a alumnat d’orígens múltiples, de 8 a 16 anys, amb el qui no és possible la comunicació.
En principi aquest instrument d’avaluació està destinat a l’alumnat que té com a pròpia una llengua que no utilitza l’alfabet llatí.

Instruccions per al professorat per a l'avaluació inicial de les competències de L1 i del coneixement del principi alfabètic de l'alumnat de nova incorporació al sistema educatiu català.
Document en PDF

Instruccions per al professorat per a la prova de coneixements curriculars de Matemàtiques per a conèixer les habilitats bàsiques d'alumnes de 6 a 14 anys.
Document en PDF

Urdú
Wòlof
Xinès