(full per reproduir: exemple)

Un cop realitzats els treballs és interessant exposar-los a l'aula i que es puguin compartir.

DIARI MÀGIC

Editor................................................................................Data.............................................................

(nom de l'alumne)                                                                                     (data del treball, grup ...)

(notícia)

(dibuix, anunci...)

(notícia)

Notícia: donarem pautes, com per exemple, una notícia ha de ser de l'escola, una altra del barri, o bé general. El fet divertit seria que es pogués introduir un element de màgia a la notícia (les meigas per acabar amb el fuel del Prestige, els elfs per acabar unes obres del carrer...) Als requadres de les imatges poden crear un anunci (de l'escombra més ràpida, d'un objecte màgic...) o bé fer-hi un dibuix, segons l'edat i el nivell dels alumnes.