Els indis van a la guerra

linia2.GIF (1441 bytes)

169. UNITAT DIDÀCTICA: Expressió corporal

ACTIVITAT: Els indis van a la guerra

EDAT: a partir de 6 anys

MATERIAL: guix

DESENVOLUPAMENT:

Els jugadors es dispersen lliurement pel terreny de joc amb les mans tacades de guix. També es poden posar en cercle. Els nens ballen i salten mentre canten: “els indis van a la guerra, van a la guerra i es pinten..” llavors el professor diu una part del cos, per exemple l’esquena. Tots intenten pintar la part del cos que s’ha dit als companys, però intentant evitar que li pintin la seva. Cada cert temps els alumnes tornaran a la seva base per tornar-se a pintar les mans.

VARIANT:

Per equips, cada equip usarà un color de guix diferent. A un senyal es pararà el joc comprovant quantes vegades un alumne ha estat tocat pels diferents equips.

linia2a.GIF (1438 bytes)