Creativitat a través dels sentits i l'obra de Jordi Pericot

Jugant tots plegats amb el sentit de la vista podem treballar de manera creativa i expressiva a la manera d'en Jordi Pericot a través de l'obra:

Múltiples ulls per a una mirada, ha permés intentar buscar parelles com per exemple aquestes que primer s'han observat i després s'han plasmat digitalment.

És difícil fer parelles d'ulls,doncs n'hiha molts de representats. Però a l'escola podem fer exemples de diferents expressions amb els ulls, ja sigui amb fotografies o dibuixant:

Exemples d'ulls dibuixats d'alumnes de 2n del CEIP MArinada.

També han jugat a observari a apreciar el cinetisme entorn les obres que permeten despleçar-se per davat d'elles i modificar les percepcions dels colors i les formes.

Treballar l'oservació de les formes a través de les expressions de les boques.

2n d Primària del CEIP Marinada

Diferents expressions o formes de representació:

Amb el cos, amb les mans . Hem pogut treballar amb les ombres del projector.

Alumnes de 1r del CEIP Rosa Sensat del Masnou

Hi hem pogut expressar diferents sentiment: Dubte, alegría,... fins hi tot hem jugat a fer una construcció d'una ciutat, aprofiatnt la creativita de cadascú.

Fent seqüències d'expressions de sorpresa,por,tristesa,terror,...

Exemples d'alumnes de 2n i 3r del CEIP Marinada. S'expressen a la manera d'en Jordi amb la seva obra inpirada a partir de les fotografies.

Moviments progressius i seqüència en primer pla. Acrílic sobre fusta. 1984