Flash Cards

Aquestes "flash cards" estan pensades per ajudar a introduir el nou vocabulari. Poden servir també per il·lustrar les cançons, poemes, endevinalles, acudits…

Com que pensem que és bo que els alumnes col·laborin de tant en tant en lŽelaboració dŽalgun tipus de material per al racó dŽanglès hem escollit dibuixos que es puguin pintar.

Aquestes imatges constitueixen el que pot ser considerat el vocabulari bàsic dŽaquest tema però no tenen perquè utilitzar-se totes, es poden escollir les que més ens interessin segons lŽactivitat, lŽedat i els coneixements previs dels alumnes als quals vagi dirigit.

Es poden doblegar per la línia que separa el dibuix de la paraula per tal de realitzar activitats de producció per part dels alumnes.