Poems/Poemes

Els poemes són un bon recurs per la classe dŽanglès a primària perquè ens permeten enfrontar-nos a textos més breus i per tant, en general, més assequibles als nostres alumnes.

Aquí teniu una selecció de poemes relacionats amb aquest tema. No teniu perquè treballar-los sencers, podeu escollir les estrofes que més us agraden, o les que trobeu més adequades al vostre alumnat. De tota manera hem fet la tria pensant una mica en tots els nivells: des del "Trick or treat" que és molt senzill a dŽaltres més llargs i complicats.

Els poemes es poden treballar de moltes maneres. Són vàlids per ser simplement llegits, també es poden llegir i representar… En alguns dels poemes que hi ha a continuació us donarem també alguna pauta de com utilitzar-los.

Si a lŽescola per la castanyada feu algun petit espectacle, una bona manera de col·laborar-hi des de lŽàrea dŽanglès podria ser recitant algun dels poemes que més hagi agradat als vostres alumnes.

Pumpkin, pumpkin, pumpkin bright

Spells

Trick or treat

Fright