PROCÉS |
|
Un bon anunci televisiu ha de
reunir aquestes condicions: 1. Que expressi, de manera clara,
quines són les raons per consumir un determinat producte, mitjançant: — Una successió de plans, el conjunt
dels quals tindrà una durada de 15 a 30 segons. — Una mínima història amb aquesta
estructura: Presentació d’una situació concreta. Argumentació amb demostracions. Desenllaç
de la història. 2. El so és tan important com la
imatge. 3. Que utilitzi primers plans i
plans de detall. Quan l’argument ho requereixi, que
es presentin molts plans en poc temps per donar ritme al missatge. 4. Que hi aparegui la “signatura”
(marcalogotip) que: — Resumeixi el missatge. — Resumeixi el producte. — Resumeixi la marca. Abans de començar fareu una
graella per anotar el diari personal del treball en grup. Hi posareu: El nom, la data, treball realitzat
al dia, acords presos, què heu fet, com i per què, allò que més us ha agradat
i menys, reflexió. COMENCEM...! |