Fes clic a la resposta correcta , agafa'm una de la llista, o escriu-la, segons correspongui.
Quin dels elements següents és un atribut del producte?
- Publicitat
- Disseny
- Preu
- Distribució
L’estratègia de promoció equival a
- la de comunicació
- la del preu
- la de publicitat
- la de distribució
L’estratègia de posar com a preu 0,99 € en comptes d’1 €, es coneix amb el nom de
- Preus persuasius
- Preus enganyosos
- Preus de penetració
- Preus psicològics
El conjunt d'activitats que fa l'empresa amb l'objectiu de millorar la seva imatge es diu
- Publicitat
- Comunicació
- Relacions Públiques
- Promoció
Les botigues que venen als consumidors finals poden rebre el nom de
- Majoristes
- Detallistes
- Intermediaris
- Distribuïdors
Actualment les empreses han de tenir, segons el màrqueting,
- Una orientació al producte
- Una orientació al client
- Una orientació a les vendes
- Una orientació a la producció
La publicitat...
- forma part de l'eina de promoció o comunicació.
- és una eina del màrqueting (una de les 4P).
- forma part de l'eina o estratègia del producte.
- són totes aquelles tècniques que pretenen augmentar les vendes a curt termini.
Els objectius de l’estratègia de promoció de vendes (pròpiament dita) són
- Augmentar les vendes a curt termini d’un producte concret.
- Informar, persuadir i recordar un producte o una empresa.
- Millorar la imatge de l’empresa.
- Comunicar els avantatges dels productes d’una empresa en relació als competidors.
El cicle de vida dels productes la formen la introducció, el creixement, la maduresa i
- La mort
- La crisi
- El decreixement o la saturació
- La declinació
En l’etapa d’introducció o llançament, els productes són
- Molt més rendibles que més endavant, ja que encara no tenen competidors.
- Deficitaris, o sigui, que no són rendibles fins més endavant, ja que els ingressos són inferiors a les despeses.
- Bastant rendibles, ja que les despeses són petites al principi.
- Cap de les anteriors respostes és correcta.
El cicle de vida d’un producte estacional o fortament influït per les modes (per exemple, els patinets), tindrà una forma de
- Recta ascendent
- Recta descendent
- Muntanya
- Mar amb onades
El gràfic que distingeix i identifica una empresa rep el nom de
- Logotip
- Marca
- Slogan
- Disseny
En el màrqueting, les característiques dels productes reben el nom de
- Aspectes
- Característiques
- Factors
- Atributs
A l’etapa de maduresa els productes generen beneficis
- Alts
- Baixos
- Mitjans
- Negatius (generen pèrdues)
La variable del màrqueting que més influeix en les decisions del comprador és
- La publicitat
- La imatge
- La promoció
- El preu
Les degustacions gratuïtes als supermercats formen part de l’estratègia de
- Publicitat
- Venda personal
- Promoció (pròpiament dita)
- Relacions públiques
El merchandising és
- El màrqueting en el punt de venda
- El conjunt de productes d’una mateixa marca
- El conjunt d’accions que fan les empreses per millorar la seva imatge
- Cap de les anteriors
Les compres de xiclets, caramels, ganivetes d'afeitar i piles reben el nom de
- Primera necessitat
- Persuasives
- Per impuls
- De luxe
En l’etapa de maduresa, la publicitat és sobretot
- Persuasiva
- Neutra
- Informativa
- Elitista
Una botiga on hi ha moltes referències d’una mateixa línia té una cartera
- Molt ampla
- Molt diferenciada
- Molt homogènia
- Molt profunda