Qüestionari de múltiples opcions o de respostes curtes.
Fes clic a la resposta correcta , agafa'm una de la llista, o escriu-la, segons correspongui.
Quin dels elements següents no és un atribut del producte?
La marca
El disseny
El preu
El mercat de competència perfecta té:
Pocs oferents i molts demandants.
Molts oferents i demandants amb productes homogenis.
Pocs demandants i molts oferents.
L'objectiu de la investigació de mercats és:
Comercialitzar els béns que fabriquen les empreses.
Cap de les afirmacions anteriors és certa.
Proporcionar informació sobre el mercat i l'entorn.
Per màrqueting mix entenem:
La combinació de decisions o polítiques sobre preu, producte, promoció i distribució.
La combinació de decisions o polítiques sobre preu i publicitat.
Cap de les anteriors.
El cicle de vida dels productes es refereix a:
El conjunt de serveis que s'incorporen i que complementen al producte.
El conjunt de característiques físiques i observables del bé o servei que s'ofereix.
Les diferents etapes que passa el producte des del seu naixement fins a la seva desaparició.
Una de les següents afirmacions es correspon al mercat de competència perfecta:
Hi ha un elevat nombre de compradors i de venedors.
El producte no és homogeni.
Hi ha fortes barreres d'entrada
Els informes ja existents que s’utilitzen per investigar el mercat corresponen a dades:
Primàries
Secundàries
Terciàries
El cicle de vida dels productes es refereix a:
Les diferents etapes que passa el producte des del seu naixement fins a la seva desaparició.
El conjunt de característiques físiques i observables del bé o servei que s'ofereix.
El conjunt de serveis que s'incorporen i que complementen al producte.
Quina és la combinació de variables o decisions que caracteritzen al denominat màrqueting mix?
Producte, preu, distribució (“place”), promoció.
Disseny, producte, preu, promoció.
Producte, preu, publicitat, promoció.
Els majoristes són:
Intermediaris comercials que no venen directament al consumidor final.
Empreses fabricadores de grans quantitats de productes.
Intermediaris comercials que compren els productes en grans quantitats per a vendre'ls al consumidor final.
El conjunt d'activitats que fa l'empresa amb l'objectiu d'augmentar les vendes del producte durant un període curt de temps és la:
Comunicació
Promoció
Publicitat
La publicitat...
... forma part de l’eina de promoció o comunicació.
... és una eina del màrqueting (una de les “4 P”).
... forma part de l’eina o estratègia del producte.
L'estudi de les tècniques que empren habitualment les empreses per a comunicar al món exterior les característiques dels productes que comercialitzen amb la finalitat d'estimular la seva venda és propi de la funció de:
Promoció
Producció
Distribució
Parlem de mercat oligopolista quan:
En cap dels anteriors casos.
Hi ha molts oferents i molts demandants amb productes diferents.
Hi ha pocs oferents i molts demandants
La funció comercial de l'empresa...
Pot servir per a identificar necessitats no satisfetes en els consumidors.
Consisteix en l'aplicació d'una política de preus reduïts per a incrementar les vendes.
Permet crear necessitats entre els consumidors, amb l'objectiu de maximitzar les vendes.