Una cacera del tresor per a segon de cicle inicial.
Escola Pública Enric Casassas
Introducció | Activitats a Internet | Activitats | Conclusió
Els nens i nenes de la nostra classe de segon estàvem fent construccions, i vàrem comprovar que si les fèiem molt altes queien facilment. Parlant varen sortir preguntes: Hi ha edificis molt alts, però n'hi ha de 1.000 pisos?
Ens proposem mirar fotografies de gratacels i veure quina alçada tenen els edificis més alts de Sabadell i els gratacels més grans del món.
Quina alçada tenen? Per parelles copieu la fotografia que més us agradi a un arxiu de text i busqueu informació sobre el nombre de pisos i l'alçada.
Torre Mil·lenium
http://lamalla.net/canal/infolocal/noticies/article?id=64414
Torre de l’aigua
http://www.poblesdecatalunya.cat/element.php?e=1428
Quina alçada tenen? Per parelles copieu la fotografia que més us agradi a un arxiu de text i busqueu informació sobre el nombre de pisos i l'alçada. Podeu consultar aquestes pàgines d'internet.
http://www.alu.ua.es/n/nae2/gratacelsmon.html
http://ca.wikipedia.org/wiki/Gratacel
http://ca.wikipedia.org/wiki/Categoria:Gratacels
http://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_de_gratacels_a_Barcelona
Per equips feu una conversa sobre el que heu trobat i ensenyeu-ho als companys.
Podeu elaborar un mural amb els vostres fulls ordenant-los segons l'alçada dels gratacels.
Podem respondre la pregunta de l'inici?
Pilar Domènech i Puigdemont. Octubre de 2007