ACTIVITAT 1

Abans de començar a elaborar una dieta equilibrada per a alumnes d’un menjador escolar, heu d'esbrinar que és una dieta equilibrada i saludable. Per això, la primera activitat que us proposem és que elaboreu un pòster amb la piràmide dels aliments  on els classifiqueu segons les seves funcions i  identifiqueu la freqüència adequada del consum de cadascun d’aquests aliments en una setmana per tal d’obtenir una dieta equilibrada. En concret, cerqueu informació de les diferents classes d’aliments i les seves funcions per a la nostra salut.

Per altra banda, a més a més de la piràmide que elaborareu, aquí teniu una altra piràmide. Expliqueu a què fa referència i si està relacionada amb una vida saludable.

urbcosta

Podeu trobar molta informació a ...

Dieta mediterrània

Revista digital de gastronomia