El tren d'Olot va disposar d'un ampli
conjunt de màquines:
La sèrie inicial estava formada
per 3 màquines angleses del 1893, seguides per una quarta el 1899
i una cinquena el 1900.
L'any 1911 amb la inauguració
de tota la línia es van comprar 3 màquines belgues i dues
més el 1913.
L'any 1926 es van comprar 4 màquines a la Maquinista Terrestre i Marítima de Barcelona. Foren numerades de la 21 a la 24
Foto d'una màquina
MTM a Olot
Font: Postal d'Edicions
Ferroviàries, S.A.
L'any 1959 arribaren dos moderns
automotors Ferrostaal construits a la companyia Euskalduna de Bilbao.
Automotor a l'estació
d'Olot
Fotografia: Joan Barcons
i Llorens
Per sort moltes d'aquestes màquines
s'han preservat i alguna avui en dia encara circula pels Ferrocarrils de
la Generalitat.
Pel que fa al material mòbil,
l'any 1970 es van desballestar tots els vagons de mercaderies i n'han quedat
6 de passatgers, un dels quals podem veure a les instal·lacions
que el GEIEG té al sector de Sant Narcís a Girona.