Inici -> Sortides i excursions

EXCURSIÓ A BARCELONA
Alumnes de 5è - 14 d'octubre de 2016

Al matí vam anar a Santa Coloma de Cervelló per visitar la Colònia Güell. Ideada per l’empresari Eusebi Güell, qui instal·là la seva fàbrica , així com els habitatges per als seus treballadors, juntament amb altres serveis: casal, escola, comerç, hospital… També es va projectar un edifici religiós per als obrers de la colònia, aquest va ser encarregat a Antoni Gaudí. Del projecte, només es va construir la cripta.
Tot passejant, vam fer la visita a la colònia i els guies ens anaven explicant el seu funcionament així com els diferents edificis i espais que la configuraven. A continuació vam visitar la Cripta.
Vam dinar tots plegats en un parc  molt proper a l’antiga fàbrica de la colònia, des d’on veiem la seva xemeneia.
Després de dinar, vam anar cap a Barcelona, a visitar les instal·lacions del Camp Nou: vestidors, gespa, sala de premsa, museu, .. També vam donar un tomb per la botiga.
Va ser una excursió molt complerta i interessant.