Arbres del pati

ELS ARBRES I ARBUSTOS DEL PATI
EL TREBALL

Aquest curs hem portat a terme un estudi dels arbres i arbustos del pati de l’escola.

Ens ha servit per descobrir les espècies que hi tenim, també per observar i investigar les curiositats dels arbres i la seva vida.

N’hem fet un seguiment al llarg de les estacions de l’any. Ha estat un treball cooperatiu en grups de dos o tres companys/es.

Cada grup ha tingut assignat un arbre o arbust.

Hem anat fent fotografies al llarg del curs des de diferents punts de vista i detalls.

Hem confeccionat un plànol de situació dels arbres o arbustos dins del pati.

Hem fet cerques a internet per tal de buscar informació de l’arbre o arbust i hem completat la informació de cada fitxa.

Cada grup ha explicat les característiques de l'arbre o arbust treballat a la resta de la classe.

De tot el treball, hem fet aquesta pàgina web perquè tothom pugui conèixer els arbres i arbustos que tenim al pati de la nostra Escola.