Els arbres del pati

ELS ARBRES I ARBUSTOS DEL PATI

VALORACIONS

Hem dedicat una sessió quinzenal a aquest treball d’investigació.
A partir d’ara els alumnes observen els arbres d’una altra manera i amb conductes més positives vers els vegetals en general.  El grau de motivació, participació i interès ha estat considerable. Tots ens hem quedat sorpresos  del nombre d’espècies diferents que tenim a la nostra  escola.
També ens ha agradat poder difondre el treball per mitjà d’aquesta web i deixar recollit en un dossier l'herbari i les fitxes dels arbres a la biblioteca de l’escola.
Aquest aprenentatge pràctic ens ha proporcionat poder viure, interioritzar i estimar més la natura.
Ramon Barqué i Eugènia Comaposada

El projecte estava molt ben organitzat. Ens ha agradat molt treballar la prunera i escoltar les explicacions dels companys.
Jan D. , Sergi C. i Joel B.

Ha estat un treball original i explicar-lo davant els companys primer ens sentiem nerviosos però desprès segurs.
Jorge C. i Oriol V.

A l’hora d’explicar l’arbre a la classe en veu alta estàvem nervioses però quan t’hi poses no pararies mai.
Ares J. i Maria C.

Aquest projecte ens ha servit per aprendre coses sobre els arbres. Ens ho vam passar molt bé explicant el nostre arbre i escoltant els arbres dels altres.
Júlia S. i Blau C.

Ha estat un treball original i divertit. Ens ha agradat molt tant l'activitat com treballar per parelles. Hem après com són els arbres del pati.
Paula P. i Judith C.

Hem conegut arbres nous. Ens ha agradat molt fer el treball en equip, però hem tingut una mica de vergonya en explicar-lo davant els companys de classe.
Ares F. i Estel L.

Per mitjà d’un treball divertit hem pogut aprendre moltes coses i curiositats dels arbres del pati. També ens ha agradat fer el treball per parelles perquè hem pogut compartir els nostres arguments.
Quim Ll. i Alfonso P.

Aquest treball ha estat molt interessant. Hem après coses dels arbres i també hem après a exposar. L’herbari ens ha quedat molt bé.
Carla P. i Anna P.

Aquest treball ens ha ensenyat a treballar cooperativament, però el que més ens ha agradat ha estat exposar-lo davant dels nostres companys.
Èric S. i Pablo S.

Amb aquest treball hem après coses noves. Ens ha agradat molt. Recomanem llegir el treball i mirar l’herbari. Tot molt interessant.
Laura S. i Carla M.

Ens ha agradat molt fer aquest treball perquè hem après moltes coses sobre els arbres del pati. Ens vam posar nervioses quan vam explicar, però va valer la pena.
Mar C. i Clara P.

Molt interessant perquè ens agrada la vegetació i sobretot explicar l’alzina davant de tota la classe. M’ha agradat molt fer fotos als arbres.
Miquel R. i Jordi G.

Amb aquest treball hem après moltes coses sobre els arbres: la flor, el fruit, la fulla .... i altres característiques molt interessants. Es ho hem passat molt bé!.
Laia A., Laia P. i Laia T.

Hem trobat divertit observar el canvi dels arbres de l’estiu a l’hivern. També ens ha agradat el resultat final de la pàgina web.
Irene Ll. i Andrea B.

Ens han agradat molt les exposicions davant de cada arbre dels altres companys. També ens ha agradat fer fotos de les parts de l’arbre.
Pau P. i Jan P.

Hem après moltes coses del nostre pati. El que més ens ha agradat ha estat el buscar informació i poder-la explicar als nostres companys.
Joan P., Adrià G. i Xavier Q.

A partir de l’estudi i identificació dels arbres del pati, sabrem reconèixer molts dels arbres que veiem per la ciutat.
Mar G. i Azahara M.

Ara sabem quin és cada arbre i les seves característiques.  Ens ha agradat fotografiar-lo i comparar la foto de l’arbre a l’estiu i a l’hivern.
Ares B. i Airín O.

Ens agraden molt els arbres i per tant aquest treball perquè els hem pogut estudiar. De l’arbre que ens ha tocat ens ha agradat molt la flor I les fulles grans i persistents.
Pepe E. i Arnau A.

Ens ha agradat molt el treball. No sabíem que els arbres tenien tantes coses per aprendre. També hem trobat interessant la realització d’un herbari.
Cristina C. i Olívia T.

Ara sabem com diferenciar els arbres. Al pati tenim molts tipus diferents d’arbres i ens ha agradat observar com han anat florint i les seves flors.
Abril V. i Anna P.

Ja coneixíem coses dels arbres del pati però amb aquest treball hem après molta informació. També ha estat interessant fer la nostra primera pàgina web on hi pot entrar tot el món.
Marc V. i Jan C.

Ens han agradat les curiositats de cada arbre i també el fet de fer un herbari.
Gerard F. , Aleix V. i Gerard S.