La col·lecció d'animals dissecats

ELS JOCS

Dòmino
Joc de memòria

Davant un dels objectius que ens vam plantejar (identificar cadascun dels animals de la col·lecció) vam pensar que el fet de memoritzar noms i associar-los a cada animal seria una tasca feixuga, avorrida,...
Als alumnes els va encantar la idea de crear jocs per a poder-hi jugar i... així ho vam fer. El fet de crear i després jugar ha estat clau per a aconseguir aquest objectiu.
Els infants han fotografiat els animals i amb aquestes fotos han anat construint els jocs.
Hem dissenyat les peces: hi hem enganxat les fotografies i hi hem escrit els noms dels animals.
Hem imprès les peces distribuïdes en diferents conjunts per a crear més d’un joc (d’aquesta manera podrem jugar tots a classe en petits grups).
Després de retallar-les les hem plastificat i les hem tornat a retallar.
Ens han quedat uns jocs molt bonics i estem segurs que amb ells hi podran jugar altres grups de nens i nenes de l’escola.