La col·lecció d'animals dissecats

QUÈ ENS ENSENYEN ELS NOSTRES ANIMALS?

VALORACIONS
Sabíem que la nostra col·lecció d’animals té un bon potencial didàctic però ens ha sorprès gratament l’alt grau de motivació i participació que ha despertat en els nostres alumnes i sobretot el nivell d’aprofitament en el coneixement dels animals a què hem pogut arribar amb aquest valuós recurs.Aquest treball també servirà perquè el puguin consultar tant mestres com alumnes i els serveixi de guia quan visitin els animals.
El fet de conèixer la procedència de la col·lecció també ha permès conèixer alguna pinzellada més de l’inici de la història de l’Escola Espiga.
Ramon Barqué i Marisol Font

Hem descobert curiositats d’aquests animals que no coneixíem. El fet de jugar amb el joc de memòria i al dòmino, ens ha ajudat a recordar els seus noms. Aquest treball ens ha encantat.
Oriol Vellvé i Anna Prats

Hem pogut conèixer nous animals i les seves característiques que fins ara no havíem observat. El treballar amb grup ens ha permès compartir opinions i completar les nostres recerques.
Miquel Rio, Quim lurdés i Clara Pujol

L’estudi d’aquests animals dissecats ens ha ajudat a conèixer i a diferenciar algunes de les ordres de cada classe de vertebrats que hem treballat. Ha estat molt enriquidor cercar cinc característiques de cada ordre i comprovar que les espècies que tenim les compleixen. 
Paula Perdices i Èric Solsona

Ha sigut molt enriquidor buscar informació i contrastar-la amb el company/a de grup sobre aquests animals. Els jocs als que hem jugat han estat instructius i divertits. El treball ens ha agradat molt i ha valgut molt la pena.
Carla Mias i Pablo Sarró

Hem après la història de la vitrina, la qual ens ha sorprès. Quan vam explicar el nostre animal davant la classe, ens vam posar molt nervioses però finalment ens va sortir molt bé. Ens ha agradat treballar en equip i ens hem divertit molt.
Maria Guallar i Blau Cierco

Aquest treball ha estat molt interessant i també divertit. Ens ha agradat molt la història de la vitrina. També hem pogut conèixer moltes espècies d’animals i diferenciar unes ordres d’unes altres. Ens ho hem passat genial.
Estel Labat i Ares Jové

Hem après a explicar de manera ordenada la informació que hem cercat d’un animal: Descripció, alimentació, reproducció, hàbitat, costums ... Ens ha agradat aquest treball cooperatiu. molt.
Sergi Castany i Jordi Galeote

Ens ha agradat poder fotografiar l’animal que hem treballat i també que els hàgim pogut tocar i veure de ben a prop. Estan molt ben dissecats i conservats. Ha estat un treball divertit.
Judith Civico i Joel Begué

Hem conegut noves curiositats i característiques dels animals de la vitrina. També hem après a classificar-los de forma jeràrquica: Classe, Ordre, Família i Espècie. Ha estat un treball excepcional.
Maria Calderó i Jan Duran

També ens ha agradat molt fabricar i després jugar a uns jocs (dòmino i joc de memòria) per aprendre a relacionar la imatge de l’animal amb el seu nom i que aquests jocs serveixin perquè hi puguin jugar altres companys.
Laura Solsona i Alfonso Pastor

No sabíem d’on havia sortit aquesta col·lecció d’animals dissecats que tenim a la nostra escola. La història del per què la tenim aquí ens ha emocionat. Ens ha agradat molt aquest projecte.
Júlia Strugaru i Carla Picart

Ens ha agradat saber de què s’alimenta cada animal i comprovar com la seva boca està adaptada als diferents tipus d’alimentació. Ens ho hem passat molt bé fent el treball.
Mar Cases i Ares Falcon

Ens ha agradat molt perquè hem conegut animals que no coneixíem. Els jocs ens han permès aprendre els noms dels animals de forma divertida. Aquest treball el recordarem sempre.
Arnau Avilés i Jan Castellon

No sabíem que hi havia tantes curiositats sobre els animals. Ens ho hem passat bé descobrint les característiques de cada ordre i comprovar que els diferents animals de la mateixa ordre les compleixen.
Laia Aymerich i Pepe Esquerda

Hem tingut l’oportunitat de poder tocar aquests animals. Si fossin vius, molts no els haguéssim pogut tocar. Ens ha emocionat la història de com van arribar aquests animals a la nostra escola.
Ares Barceló i Gerard Figuerola

Hem trobat curiós aquest treball perquè hem après coses noves sobre els animals com les adaptacions al medi. Ha resultat molt instructiu jugar amb el joc de memòria i al dòmino.
Adrià Gan i Andrea Baskovic

Ens ha agradat molt aquest projecte. No pensàvem que tinguéssim 50 animals diferents guardats a la nostra Escola. La història de com han arribat a l’escola ens ha impressionat.
Cristina Caballero i Mar Grau

A nosaltres ens ha agradat conèixer els animals i fer-los fotos per observar-los millor. També ha estat interessant buscar les característiques de cada ordre. Ens agrada que, una vegada penjat el treball a internet, els pugui veure tothom.
Azahara Martínez i Irene Llobera

Hem descobert animals que pensàvem que no hi eren. Ens ha agradat buscar informació dels animals que ens ha tocat i també escoltar les explicacions dels altres animals per part dels companys de classe.
Abril Vilella i Xavier Quintana

Aquesta experiència ha estat interessant perquè hem après moltes coses sobre els animals que no coneixíem i també ens han agradat els jocs que hem fet.
Gerard Sisteré i Jan Pena

Ens ha encantat poder fotografiar els animals i estudiar-los. També ens ha agradat presentar la nostra recerca als companys i poder demostrar el que hem après.
Joan Portero i Olívia Trilla

Ens ha agradat poder obrir la vitrina i observar aquests animals de tan a prop. Els hem pogut tocar. Tenen un tacte molt suau. Hem après com es fa una pàgina web.
Aleix Verge i Anna Prim

   

Després de tenir tots aquests anys aquests 50 animals dissecats i veure’ls diàriament, ens ha agradat poder tenir l’oportunitat d’estudiar-los i classificar-los. Hem après molt!.
Marc Vico i Pau Pujol

Ens ha agradat poder veure els animals ben a prop i poder tocar-los. També aquest treball ens ha permès saber moltes més coses sobre aquests animals.
Laia Plana i Laia Ticó

Aquesta investigació l’hem trobat molt interessant i divertida. Ara tenim més informació sobre alguns animals. Ens ho hem passat molt bé fotografiant els animals i jugant amb el joc de memòria que nosaltres mateixos hem construït.
Martina Portolés i Airín Ortiz