Inici -> Activitats i notíces

RÀDIO ESPIGA FM - La ràdio de 6è

A classe d'Estructures comunes vam redactar un reportatge a partir de temes relacionats amb el Medi Natural i Social. Una vegada escollit el reportatge, l'hem resumit i l'hem completat amb informació d'internet. L'hem escrit a l'ordinador afegint fotografies.
Una vegada escrit el reportatge, n'hem fet un segon resum. Amb aquests resums hem confeccionat un programa de ràdio.
Hem format quatre grups de periodistes. Hem escollit el nom de la ràdio: "Ràdio Espiga FM" i hem donat un nom als quatre programes de reportatges o magazines: "Dotze són","Medi Júnior","El per què de" "Repor-Espiga". A continuació ens hem posat d'acord en com fer la introducció del programa i la de cadascun dels reportatges.
Ho hem gravat amb un micro i ho hem penjat a internet.

Programa: DOTZE SÓN
Programa: MEDI JÚNIOR