Inici

Aquest curs hem estat col·laborant amb el Projecte HAPPY que es desenvolupa entre la Universitat de Lleida i algunes escoles de la comarca.

Aquest projecte tracta d’ajudar a resoldre conflictes amb els que tot l’alumnat hi està familiaritzat mitjançant un joc d’ordinador el protagonista del qual és un nen/nena que es diu Happy.

Al llarg de les diferents sessions que hem estat treballant/jugant, el/la Happy s’ha anat relacionant amb altres nens i nenes, han anat sorgint situacions conflictives i amb l’ajut de les eines que se’ns han anat proposant (identificació i control de les emocions, habilitats socials,...) entre tot l’alumnat, les han resolt.

Cada situació ha donat peu a la posterior valoració i extrapolació a  l’experiència pròpia de cada infant i d’aquesta manera s’ha afavorit la reflexió sobre el propi comportament/resposta en cada cas, a partir de la qual sorgeix el propòsit d’actuar cada vegada de forma més cívica i satisfactòria per a tots i totes.
Des de l’equip de mestres de cicle superior juntament amb l’equip directiu valorem molt positivament l’experiència.