|
Cal millorar (0 punts)
|
Correcte (1 punt)
|
Bé (2 punts)
|
Puntuació
|
El contingut (definició, origen, estils, músics i característiques del blues)
|
Incomplet (falten alguns apartats) i està poc elaborat. La informació és massa simple. |
El contingut és, en línies generals, correcte encara que una mica superficial. Hi ha apartats poc desenvolupats. |
El treball reflecteix tots els apartats que es demanen i estan força desenvolupats. |
(0-1-2)
|
El text (expressió escrita, correcció ortogràfica i vocabulari)
|
Expressió escrita deficient i amb faltes d'ortografia. Vocabulari pobre. |
Correcta expressió escrita però amb alguns errors gramaticals i ortogràfics. Vocabulari musical bàsic. |
L'expressió és fluïda i sense faltes ortogràfiques. Bon vocabulari musical. |
(0-1-2)
|
Actitud (autonomia, treball en grup i recerca)
|
Treball poc cooperatiu i sense implicació en la tasca comuna. Dificultats per moure's dins dels enllaços recomanats.
|
Hi ha hagut certs entrebancs en la col·laboració i el repartiment de tasques ha estat desigual. Navegació i recerca correctes. |
Han compartit la informació i el resultat mostra discussió i planificació conjunta. Han sabut explorar força la informació dels webs. |
(0-1-2)
|
Presentació (PowerPoint) i disseny
|
Poc atractiu visual i gens original. Imatges escasses i poc adequades. No s'han explorat les possibilitats mínimes del programa PowerPoint.
|
Les diapositives són correctes però tenen un disseny poc atractiu. Han desenvolupat les eines bàsiques del programa.
|
Treball visualment atractiu, amb diversos recursos gràfics (en consonància amb el text). Han desenvolupat força les possibilitats que ofereix el programa.
|
(0-1-2)
|
Exposició oral i audicions
|
Poc clara i difícil de seguir. Sense ritme i avorrida. No s'han repartit correctament l'exposició i les audicions no són les adequades.
|
Exposició correcta encara que li falta una mica de ritme i coherència. Exemples musicals adequats.
|
Clara, entenedora i amb el ritme adequat. Les companyes i companys ho han seguit amb interès. Exemples musicals interessants.
|
(0-1-2)
|