Aquesta wq està adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil de 3 a 6 anys. En aquesta etapa no dominen 
      encara el procés de la lecto-escriptura i això determina que 
      aquesta proporsta sigui més visual que xifrada. 
D’acord amb l’objectiu principal de la wq com el títol 
      indica els alumnes hauran de mirar a Miró i això facilita 
      l’accesibilitat a les propostes; unes propostes concretes i senzilles 
      que fomentin l’autonomia i la mínima dependencia 
      envers l’adult. Tot i Aixa el tutor 
      haurà de supervisar la tasca de ben a prop d’acord amb les edats:menys 
      a P-5 i molt més a p-3-
Objectius conceptuals:
L’avaluació donarà importancia a:
Avaluació per parelles: l’objectiu és provocar 
      en ells la necessitat 
      d’arribar a conclusions sobre el procés 
      i resultats del treball 
      fet. Alhora pot 
      generar divergències en els 
      punts de vista que els 
      portarà a justificar i redefinir, si cal,les respostes.
Avaluació individual: L’objectiu és situar als 
      alumnes en una activitat 
      individual que ens doni 
      un visió dels aprenentatges 
      assolits. Cada alumne 
      explicarà quins colors i elements considera indispensables 
      en l’obra de l’autor. Es recolliran totes les 
      fitxes i arribarem a 
      acords en una activitat 
      de gran grup.
Un cop definits els colors i els 
      elements elaborarem 
      l’obra final de projecte:  una pintura mural amb 
      elements mironians.
Avaluació del tutor: L’0bjectiu d’aquesta es centra en un recull 
      de les observacions derivades 
      del seguiment i dels 
      resultats del procés.
Serà de carácter individual però tenint present el treball cooperatiu.Així obtenim una eina per valorar i si cal modificar el procés 
      d’ensenyament aprenentatge amb 
      la finalitat de garantir l’assimilació dels objectius previstos.
L’organització de les activitats esdevé de parella d’acord als recursos 
      materials disponibles i a la dificultat de treballar en petit grup sobretot 
      els més menuts.Aprofitarem 
      l’organització del treball per 
      racons. Això permet diversificar les tasques i les rotacions 
      pel racó d’en Miró.Un racó ple 
      de fotos, pintures, imatges, 
      reproduccions fetes 
      a les sessions de plàstica, informacions portades des de casa, 
      llibres,videos…….
El nombre de sessions necessàries 
      per asimilar les propostes 
      dependrà de les habilitats i necessitats dels alumnes.
Cal que la tutora faci una presentació 
      de la wq en petit grup, i si cal en parella, abans 
      de començar per facilitar 
      un treball més autònom.
Les activitats són 
      limitades pel fet 
      que en aquestes edats 
      el domini dels recursos informàtics és reduit i volem fomentar la independencia 
      dels nostres alumnes en la seva realització.
En concret la wq , restaria  quasi com a avaluació final de projecte. Això fomentarà una observació mé acurada de les obres, un reconeixement d’algunes pintures 
      ja comentades i treballades a l’aula i un major 
      domini del ratolí en els més petits 
      que durant el primer trimestre s’estan adaptant a l’escola i és difícil 
      introduir sessions d’informatica.
Crec que cal fomentar l’ús de les TIC  a 
      l’educació infantil. Cada cop resulta més fácil obtenir a la xarxa recursos aplicables als petits que per manca de recursos 
      materials o per manca de formació dels mestres 
      no s’apliquen.
Considero una eina interessant 
      treballar wq amb els petits 
      tot i tenir molt clar que resulta complicat engegar-les amb alumnes que en gran part no han fet servir mai un ordinador ni han descobert la xarxa. Però per aquest 
      motiu cal ajudar-los 
      des de les escoles a la seva 
      descoberta i ús educatiu.
 Les dificultats 
      dels alumnes són moltes i la primera és la manca d’habilitats lectoescriptores. 
      Les wq han de ser dissenyades 
      amb moltes imatges i sons.Les tasques han d’adaptar-se 
      a les seves possibilitats 
      d’acció i les activitats han de ser guiades adientment pel tutor a demanda dels alumnes.