|
Una estructura clàssica
d’aula: professor dirigint l’aprenentatge,
en una situació dotada d’una certa rigidesa. |
|
El professor com a generador
de coneixement i els alumnes com a receptor individuals.
La distribució a l’alumnat pot indicar una
certa flexibilitat, però la relació és
unidireccional. |
|
|
Una modificació de
la interacció alumne - professor a l’aula
que indica la bidireccionalitat de l’aprenentatge,
tot i que no contempla la relació entre els propis
alumnes. |
|
|
La bidireccionalitat entre
alumne - professor s’enriqueix al contemplar la
interacció entre els propis alumnes durant el procés
d’aprenentatge. |
|
|
|
Situació d’autoaprenentatge
entra alumnes agrupats per parelles i sota la supervisió
del professor. |
|
|
Autoaprenentatge en grups
flexibles, amb el professor com observador extern. |
|
Us agrairíem que ens suggeríssiu
quin tipus d’activitat encaixarien en cadascun d’aquest
models d’interacció.  |