JORNADES CIENTÍFIQUES DE L'H

"Ecoauditoria energètica: calefacció i il·luminació"

El treball de recerca fet per al concurs de robòtica, ha estat presentat a les Jornades Científiques i Tecnològiques de L'Hospitalet.

El treball ha quedat seleccionat dintre de la categoria A21E (agenda 21 escolar)

L'Ainoa Mertínez, la Marina Milego, la Judit del Río i la Rocío López, han completat aquest treball que, sota el títol "Ecoauditoria energètica: calefacció i il·luminació",  exposaran al centre cultural Tecla Sala el proper dia 29 de maig.

Enhorabona altra vegada!!!

17 de gener 2008

COM RÀDIO emetrà un programa especial sobre el projecte de robòtica a l'escola

El proper dimarts 22 de gener, els alumnes, pares i professors implicats al projecte de robòtica  estem convidats a participar en el programa "DIGUES COM" de Com Ràdio. Després de visitar les instal·lacions de l’emissora els assistents  podran explicar la seva experiència sobre la participació al concurs de la FLL.  El programa, dirigit per Miquel Giménez es gravarà de 7 a 8 del vespre i s’emetrà el mateix dia de 8 a 9.

Si sintonitzeu COM Ràdio  ( 91.0  FM )  a les 8 del vespre, ens podreu sentir. I sinó, podeu descarregar l’àudio a la web de la COM  http://www.comradio → Tots els programes → Digues com

16 de desembre 2007

Ens trobem el 20 de gener al Cosmocaixa

El proper diumenge 20 de gener es celebrarà al Cosmocaixa de Barcelona la competició de la FLL a nivell de tota Espanya.

La nostra escola participarà amb el seu equip classificat en torneig previ de Catalunya.

No et perdis la competició!   T’hi esperem per animar l’equip!

Vine al Cosmocaixa a partir de les 10 h del matí (l’entrada és lliure per a tot el públic que vingui a veure la competició de  robots de Lego)

Ho hem aconseguit !

Ens hem classificat per a la final d'Espanya.

Competició de robots:

D'entre els 31 equips participants de Catalunya un dels nostres dos equips ha estat el 4t  classificat  amb un total de 275 punts, (amb una diferència de només 60 punts sobre el guanyador).

L’altre equip ha quedat 11è i ha aguantat fins a la darrera prova (no més els han faltat 25 punts per classificar-se ! )

Treballs científics

Hem presentat amb èxit els treballs de recerca sobre els sistemes de  Calefacció i Il·luminació de la nostra escola.

Un dels equips ha quedat com a segon millor treball científic de Catalunya i s’ha classificat entre els 11 equips que passaran a la final d'Espanya

TV 'Hospitalet a l'escola                                                                                                       11 de desembre 2007

Avui, dimarts 11 de desembre, ha passat per l'escola La televisió de L’Hospitalet. El  nostre projecte de robòtica i la feina que estem fent amb l'Agenda 21 han estat els motius principals del reportatge, que ha estat emès en el programa de notícies de les 8 del vespre d’aquesta cadena.

7 de desembre 2007

El diumenge 16 de desembre es celebrarà al Cosmocaixa el torneig de Catalunya de la First Lego Leage.

Vine a veure’l !

L’entrada és gratuïta per a totes les persones relacionades amb l’equip competidor.

Aquesta primera competició és a nivell de Catalunya però...Si passem aquesta fase ens veurem altra vegada al Cosmocaixa el 20 de gener competint a nivell nacional

22 de Novembre 2007

Desprès de moltes proves i trencaments de cap...

Ja hem aconseguit resoldre 4 missions.  Això comença a rutllar !!!