![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
VI Jornades LA MESURA en l'educació matemàtica. Hi ha un principi fonamental que domina la didàctica de la iniciació a la matemàtica: abans de qualsevol adquisició abstracta, ela nens han de tenir una experiència concreta de la noció, una familiaritat amb ella suficient perquè la formulació verbal no els sigui imposada des de fora, sinó que sigui realment la traducció, en un llenguatge més precís i ordenat, d’una realitat viscuda i sentida per ells. Mialaret, G. (1962). Pedagogía de la iniciación en el cálculo. Buenos Aires: Kapelusz.
|
PROGRAMA
TALLERS: “CALCULEM O MESUREM?”
|
|
COGNOMS I NOM: ................................................................................ DNI: ...........................TELF: ................................. MAIL: ...................................................................... TALLERS: ....... ( ) ....... ( ) ....... ( )
Per informació del GAMAR: http://gamar.udg.es Voleu rebre’n informació directa? SI ( ) NO ( ) |