Fets i Conceptes
Procediments.
Actituds, normes
i valors
Activitats
ACTIVITATS D'AVALUACIÓ
L'observació
serà l'eina d'avaluació. Triant dos o tres danses per trimestre
i amb pautes d'observació es veurà el progrés de l'alumne
i les seves necessitats educatives.
TEMPORITZACIÓ
Cada setmana
els alumnes realitzaran una sessió.
Al llarg del mes es distribuirà
els diferents continguts de la forma següent:
Sessió nº 1
Sessió nº 2
- Activitats adreçades al treball de ritmes.
- Distinció de diferents sons i de pauses.
- Moviments lliures en sentir diferents sorolls o sons.
- Interiorització de seqüències rítmiques.
Sessió nº 4Sessió nº 3
- Audició de diferents sons i músiques.
- Experimentació de moviments amb músiques variades.
- Experimentació de canvi de ritmes i canvis de moviments.
- Identificació de moviments a músiques concretes.
- Creació lliure de passos lligats a músiques.
- Moviment coordinat amb un company.
- Imitació de moviments de la parella.
- Mostrar passos de la dansa real.
- Imitació dels passos sense coordinar.-os amb els companys.
TEMPORITZACIÓ ( hi ha diferents possibilitats.)
- Audició de la música de la dansa.
- Lligar passos i música.
- Coordinar els passos propis amb els dels companys.
- Realització correcta de la dansa.
DANSA MES
- "VOLTA CAP A AQUI" (sac de danses)
- "HASSAPIKS"
Octubre
- "LA OVEJITA"
Novembre
- "EL MOLINERO"
- " EL TIO FRESCO"
Desembre
- "OH SUSANA"
- "EL ROTLLETÓ"
Gener
- "EL ROTLLETÓ"
- "SUR LE PONT .."
Febrer
- "REEF "
Març
- "TALÓ-PUNTA"
Abril
- "sense títol-1 (triada pels nens) rep.
Maig
- "sense títol-2 (triada pels nens) rep.
Juny