Em dic Maite.  Sóc mestra i llicenciada en Pedagogia Terapèutica. Vaig nèixer l'any 1964 a Barcelona, on vaig viure fins el 1995. El setembre d'aquest any em vaig trastlladar a Riells i Viabrea  i vaig començar a treballar a l'escola d'aquesta població. L'any 2003 vaig anar a viure a Sant Celoni, lloc actual de residència.  Després d'11 anys de treballar a l'escola El Bruc, de Riells i Viabrea, al setembre de 2006 vaig seguir la meva tasca docent a l'Institut Pla Marcell, institut de nova creació.

Com us podeu imaginar per la foto de l'esquerra, una de les meves aficions és caminar, pujar muntanyes, ... Aquest gust pel contacte amb la natura és quelcom que procuro encomanar  als meus alumnes.

Torna a la Pàgina Inicial