EL TEXT DESCRIPTIU
Descripció d'objectes

ACTIVITATS PRÈVIES

Abans de començar aquesta activitat, clica a la imatge "QUADERN DIGITAL"  llegeix els exemples de descripció d'objectes.

Fes també les activitats proposades per a treballar la descripció.

Ves a la pàgina dels Dictats de l'EDU i fes el dictat ELS MITJANS DE TRANSPORT. Utilitza el navegador Explorer, ja que d'altres navegadors a vegades no funcionen prou bé amb aquesta aplicació.

DESCRIPCIÓ D'OBJECTES

Mira les imatges dels objectes que et presentem i escull 4 d'ells per fer una descripció.

Seguint els passos que t'expliquem a la pàgina inicial de la DESCRIPCIÓ, observa, selecciona, ordena i redacta la descripció de l'animal escollit.

• Has de seleccionar els aspectes més  generals i pensa amb quins adjectius els descriuries.
  • Ordena les observacions i descriu també cada part més en concret. Un cop ordenades, pensa adjectius per a cada substantiu, com ara: "Predominen les fulles daurades, les corves suaus...".
  • Redacta la descripció.

FORMAT DE PRESENTACIÓ

Cal que ho facis en format web. Has de fer una pàgina en la que hi hagi els 4 objectes i, en clicar cadascun d'ells, vagi a una nova pàgina on hi hagi la descripció.

ACTIVITATS POSTERIORS

Fes fotos a dos objectes del teu entorn i afegeix-los a la web anterior, fent també la corresponent descripció.

Torna a a Pàgina Inicial (Text Descriptiu)