EL TEXT DESCRIPTIU
Descripció de paisatges

ACTIVITATS PRÈVIES

Abans de començar aquesta activitat, clica a la imatge "QUADERN DIGITAL"  llegeix els exemples de descripció de paisatges.

Fes també les activitats proposades per a treballar la descripció.

Ves a la pàgina dels Dictats de l'EDU i fes el dictat titolat UN DIA D'EXCURSIÓ. Utilitza el navegador Explorer, ja que d'altres navegadors a vegades no funcionen prou bé amb aquesta aplicació.

DESCRIPCIÓ DE PAISATGES

Mira les imatges de paisatges que et presentem i escull una per fer una descripció.

Seguint els passos que t'expliquem a la pàgina inicial de la DESCRIPCIÓ, observa, selecciona, ordena i redacta la descripció del paisatge escollit.

• Has de seleccionar els aspectes més  generals i pensa amb quins adjectius els descriuries.
  • Ordena les observacions i descriu també cada part més en concret. Un cop ordenades, pensa adjectius per a cada substantiu, com ara: "Predominen les fulles daurades, les corves suaus...".
  • Redacta la descripció.

FORMAT DE PRESENTACIÓ

Cal que ho facis en format de text, utilitzant el OpenOffice Writer. Insereix també la imatge en el teu treball.

ACTIVITATS POSTERIORS

Fes una descripció d'un paisatge que estigui prop de casa teva. Posa-hi també la foto.

Torna a a Pàgina Inicial (Text Descriptiu)