Maite Garcia - Espai de l'INS Pla Marcell

Petites passejades pel Montseny

Passejades per la Natura

LLIBRES DE LECTURA FÀCIL

Aquí teniu la proposta de lectures de llibres de fàcil lectura. Tots els llibres esmentats segueixen les directrius de l'Associació Lectura Fàcil. Estan recomenats per a aquells alumnes que els costa una mica posar-se a llegir, tenen dificultats de comprensió lectora o, simplement, tenen ganes de llegir quelcom senzillet a amè.
QUÈ LLEGEIXES? RECOMANA UN LLIBRE

La lectura és un element important en la formació de les persones, una eina bàsica per a l’aprenentatge i la formació integral de l’individu i, també, la principal via d’accés al coneixement i la cultura.

La lectura facilita l’emancipació de la persona, possibilita l’accés al coneixement i és font de plaer, d’emoció i d’evasió. Es tracte d'un aprenentatge evolutiu i continuat al llarg de tota l’escolaritat i de la vida.

AROUND THE WORLD - DESPRÉS DE L'ESO QUÈ?

Català 1r ESO (2006-07)

Tecnologia 1r ESO (2007-08)
Expressió Corporal (2006-07)
La meva web tgarcia3@xtec.cat