Introducció a la programació amb Scratch




Paquet d'activitats adreçades a l'alumnat del projecte ESTALMAT. Es pot treballar a partir de 1r d'ESO, fins a batxillerat. Són activitats apropiades per al tractament de l'excel·lència educativa.
Activitats d'aprofundiment: Programem amb Scratch!.

- Entendre la necessitat del disseny abans de començar a programar.
- Baixar i instal·lar el programa Scratch (a casa)
- Treballar amb un llenguatge d'alt nivell, el programa Scratch.
- Entendre i utilitzar variables per entrar i guardar valors amb Scratch.
- Entedre i aplicar diferents tipus de comandes amb Scratch.
- Construir alguns programes amb Scratch i comprovar que funcionen.
- Treballar els polígons regulars, els angles, les coordenades, les distàncies i l'orientació en el pla.
Aquesta material digital ha estat composat per Victòria Oliu Subiranas, gràcies a una llicència retribuïda concedida pel Departament d'educació de la Generalitat de Catalunya. Resolució EDU/2760/2010, de 6 d'agost, (DOGC 5702 - 27.8.2010) Han col·laborat en la selecció i disseny pedagògic del contingut l'Antoni Gomà, la Mireia Lòpez, en Gabriel Plana i l'Elisabet Saguer. |
Llicenciat sota la Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.5 License
Programem amb Scratch!