ACTIVITAT 6

Poc a poc aneu acabant la feina.

El que ara s'us demana és que busqueu allotjament als diferents pobles i ciutats on haureu de parar per visitar els llocs que heu escollit a l'activitat anterior. Penseu que podeu trobar hotels, campings, cases rurals,... Això és cosa vostra. Escolliu la opció que us agradi més.

Trieu quants dies necessiteu estar a cada lloc, i calculeu el pressupost dels diners que gastareu en l'allotjament.

Quan ho hagiu triat ompliu la FITXA 5.

Aqui trobareu algunes pàgines que us poden ajudar. Recordeu també les pàgines de les activitats amb la informació dels diferents països. Moltes d'elles tenen allotjaments.

Si voleu podeu guardar alguna foto o imatge de l'allotjament que hagiu escollit.

Per capturar una foto, heu de clicar sobre la foto amb el botó dret del ratolí... clicar a "GUARDAR IMAGEN COMO" poseu-li el nom que vulgueu i deseu-la a la vostra carpeta de treball.