|
|
|
|
|
|
La llibreta
de notes recull la taula inicial completa amb aspectes coneguts
i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions
i conclusions de cada reunió de treball (amb el seu equip, amb la
resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció
detallada de les escenes (amb dibuixos i notes) que permet identificar-les
clarament i de les transicions entre les escenes.
|
La llibreta
de notes recull la taula inicial gairebécompleta amb aspectes
coneguts i aspectes per investigar del vídeo. També
recull les observacions i conclusions de la major part de les reunions
de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor
científic). A més, conté una descripció de les escenes (amb dibuixos
i notes).
|
La llibreta
de notes recull la taula inicial amb força aspectes coneguts
i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions
i conclusions d'algunes reunions de treball (amb el seu equip, amb
la resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una
descripció de les escenes.
|
La llibreta
de notes no estí completa i no recull la taula inicial amb força
aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. Falten les
observacions i conclusions d'algunes reunions de treball (amb el
seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). La
descripció de les escenesés incompleta i no serveix per a
identificar-les.
|
|
Els membres
de l'equip es van reunir per comentar amb regularitat els seus avenços.
Prenien nota dels acords de les reunions. Tots els estudiants participaven
a les reunions parlant i escoltant amb respecte.
|
Els membres
de l'equip es van reunir per comentar amb regularitat els seus avenços.
Sovint prenien nota dels acords de les reunions. La major part dels
estudiants participaven a les reunions parlant i escoltant amb respecte.
|
Només
van fer alguna reunió i sense prendre notes dels acords. La major
part dels estudiants contribuien a la discussió i escoltaven amb
respecte.
|
No van
fer reunions i/o a alguna reunió no parlaven i escoltaven amb respecte.
|
|
L'equip
té una visió clara del seu objectiu. Cada membre de l'equip pot
descriure el que estan intentant fer i com la seva feina contribueix
a aconseguir un bon producte.
|
L'equip
té una visió força clara del seu objectiu. Cada membre de l'equip
pot descriure el que estan intentant fer i però els costa
explicar com la seva feina contribueix a aconseguir un bon producte.
|
L'equip
té una visió un mica clara del seu objectiu. Cada membre de l'equip
descriu el que estan intentant fer de maneres diferents. No tenen
clar com la seva feina contribueix a aconseguir un bon producte.
|
L'equip
ha posat molt poc esforç en definir l'objectiu. Els membres de l'equip
no tenen una idea clara del que han de fer i de com la seva feina
contribueix al producte final.
|
|
La llibreta
de notes indica que els membres de l'equip van fer-se preguntes
pertinents sobre les imatges del vídeo i van cercar informació a
les fonts per a respondre-les. Les fonts consultades, citades als
crèdits, són fiables i la informació ha estat ben seleccionada
i referenciada. Han tret un bon profit de la comunicació amb la
resta d'equips i de l'assessor científic.
|
La llibreta
de notes indica que els membres de l'equip van fer-se diverses preguntes
sobre les imatges del vídeo i van cercar informació a les fonts
per a respondre-les. Les fonts consultades han estat citades als
crèdits i la informació ha estat en general ben seleccionada.
Han tret un bon profit de l'assessor científic.
|
La llibreta
de notes indica que els membres de l'equip van fer-se alguna pregunta
sobre les imatges del vídeo i van cercar informació a les fonts
per a respondre-les. Almenys van consultar dues fonts d'informació,
tot i que no apareixen referenciades als crèdits. La informació
no ha estat ben seleccionada i no han tret un bon profit de l'assessor
científic ni de la resta dels equips.
|
La llibreta
de notes no indica que els membres de l'equip es fessin preguntes
sobre les imatges del vídeo. Les fonts consultades no han estat
citades als crèdits i la informació utilitzada per al guió
no es relaciona amb les imatges.
|
|
El guió
està complet i està clar el que dirà cada
narrador. Cada part del guió es correspon a una escena concreta
i ben identificada. Hi ha també text per a la transició entre alguna
de les escenes. La lectura del guió ajuda a comprendre les imatges
a totes les escenes i la informacióés rellevant i científicament
correcta.
|
El guió
està força complet. Està clar el que dirà
cada narrador a cadascuna de les escenes. La lectura del guió ajuda
a comprendre les imatges a la major part de les escenes i la informacióés
rellevant i científicament correcta, tot i que hi ha alguna errada.
|
El guió
està incomplet o costa identificar a quina escena correspon.
La lectura del guió no encaixa sempre amb les imatges o resulta
confusa. La informació no sempre és correcta.
|
No hi
ha un guió estructurat, només notes disperses que no tenen cohesió
entre elles.
|
|
La llibreta
de notes recull la taula inicial completa amb aspectes coneguts
i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions
i conclusions de cada reunió de treball (amb el seu equip, amb la
resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció
detallada de les escenes (amb dibuixos i notes) que permet identificar-les
clarament i de les transicions entre les escenes.
|
La llibreta
de notes recull la taula inicial gairebé completa amb aspectes coneguts
i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions
i conclusions de la major part de les reunions de treball (amb el
seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). A
més, conté una descripció de les escenes (amb dibuixos i notes).
|
La llibreta
de notes recull la taula inicial amb força aspectes coneguts i aspectes
per investigar del vídeo. També recull les observacions i conclusions
d'algunes reunions de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips
i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció de les
escenes.
|
La llibreta
de notes no estí completa i no recull la taula inicial amb força
aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. Falten les
observacions i conclusions d'algunes reunions de treball (amb el
seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). La
descripció de les escenes és incompleta i no serveix
per a identificar-les.
|
|
La gravació
és clara i segueix fidelment el guió. Els dos narradors es
van alternant sense salts. L'entonacióés correcta i els termes
científics es pronuncien sense entrebancs.
|
La gravació
és força clara i segueix el guió. Els dos narradors
es van alternant generalment sense salts. L'entonacióés correcta
i els termes científics es pronuncien en general sense entrebancs.
|
La gravació
és en ocasions confusa i de vegades no segueix el guió.
Els dos narradors es van alternant amb alguna dificultat. L'entonació
no és correcta i els termes científics no es pronuncien
clarament.
|
La gravació
no té un mínim de qualitat. Resulta confusa i poc clara i no ajuda
a entendre les imatges. És millor apagar el so.
|