AVALUACIÓ







 

 

Per tal de valorar la vostra proposta el comitè d'avaluació tindrà en compte els següents aspectes:

A
B
C
D
Llibreta de notes
La llibreta de notes recull la taula inicial completa amb aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions i conclusions de cada reunió de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció detallada de les escenes (amb dibuixos i notes) que permet identificar-les clarament i de les transicions entre les escenes.
La llibreta de notes recull la taula inicial gairebécompleta amb aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions i conclusions de la major part de les reunions de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció de les escenes (amb dibuixos i notes).
La llibreta de notes recull la taula inicial amb força aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions i conclusions d'algunes reunions de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció de les escenes.
La llibreta de notes no estí  completa i no recull la taula inicial amb força aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. Falten les observacions i conclusions d'algunes reunions de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). La descripció de les escenesés incompleta i no serveix per a identificar-les.
Reunions de treball
Els membres de l'equip es van reunir per comentar amb regularitat els seus avenços. Prenien nota dels acords de les reunions. Tots els estudiants participaven a les reunions parlant i escoltant amb respecte.
Els membres de l'equip es van reunir per comentar amb regularitat els seus avenços. Sovint prenien nota dels acords de les reunions. La major part dels estudiants participaven a les reunions parlant i escoltant amb respecte.
Només van fer alguna reunió i sense prendre notes dels acords. La major part dels estudiants contribuien a la discussió i escoltaven amb respecte.
No van fer reunions i/o a alguna reunió no parlaven i escoltaven amb respecte.
Cohesió de l'equip
L'equip té una visió clara del seu objectiu. Cada membre de l'equip pot descriure el que estan intentant fer i com la seva feina contribueix a aconseguir un bon producte.
L'equip té una visió força clara del seu objectiu. Cada membre de l'equip pot descriure el que estan intentant fer i però els costa explicar com la seva feina contribueix a aconseguir un bon producte.
L'equip té una visió un mica clara del seu objectiu. Cada membre de l'equip descriu el que estan intentant fer de maneres diferents. No tenen clar com la seva feina contribueix a aconseguir un bon producte.
L'equip ha posat molt poc esforç en definir l'objectiu. Els membres de l'equip no tenen una idea clara del que han de fer i de com la seva feina contribueix al producte final.
Investigació
La llibreta de notes indica que els membres de l'equip van fer-se preguntes pertinents sobre les imatges del vídeo i van cercar informació a les fonts per a respondre-les. Les fonts consultades, citades als crèdits, són fiables i la informació ha estat ben seleccionada i referenciada. Han tret un bon profit de la comunicació amb la resta d'equips i de l'assessor científic.
La llibreta de notes indica que els membres de l'equip van fer-se diverses preguntes sobre les imatges del vídeo i van cercar informació a les fonts per a respondre-les. Les fonts consultades han estat citades als crèdits i la informació ha estat en general ben seleccionada. Han tret un bon profit de l'assessor científic.
La llibreta de notes indica que els membres de l'equip van fer-se alguna pregunta sobre les imatges del ví­deo i van cercar informació a les fonts per a respondre-les. Almenys van consultar dues fonts d'informació, tot i que no apareixen referenciades als crèdits. La informació no ha estat ben seleccionada i no han tret un bon profit de l'assessor científic ni de la resta dels equips.
La llibreta de notes no indica que els membres de l'equip es fessin preguntes sobre les imatges del ví­deo. Les fonts consultades no han estat citades als crèdits i la informació utilitzada per al guió no es relaciona amb les imatges.
Guió
El guió està  complet i està clar el que dirà cada narrador. Cada part del guió es correspon a una escena concreta i ben identificada. Hi ha també text per a la transició entre alguna de les escenes. La lectura del guió ajuda a comprendre les imatges a totes les escenes i la informacióés rellevant i científicament correcta.
El guió està  força complet. Està clar el que dirà cada narrador a cadascuna de les escenes. La lectura del guió ajuda a comprendre les imatges a la major part de les escenes i la informacióés rellevant i científicament correcta, tot i que hi ha alguna errada.
El guió està incomplet o costa identificar a quina escena correspon. La lectura del guió no encaixa sempre amb les imatges o resulta confusa. La informació no sempre és correcta.
No hi ha un guió estructurat, només notes disperses que no tenen cohesió entre elles.
Llibreta de notes
La llibreta de notes recull la taula inicial completa amb aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions i conclusions de cada reunió de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció detallada de les escenes (amb dibuixos i notes) que permet identificar-les clarament i de les transicions entre les escenes.
La llibreta de notes recull la taula inicial gairebé completa amb aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions i conclusions de la major part de les reunions de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció de les escenes (amb dibuixos i notes).
La llibreta de notes recull la taula inicial amb força aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. També recull les observacions i conclusions d'algunes reunions de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). A més, conté una descripció de les escenes.
La llibreta de notes no estí  completa i no recull la taula inicial amb força aspectes coneguts i aspectes per investigar del vídeo. Falten les observacions i conclusions d'algunes reunions de treball (amb el seu equip, amb la resta d'equips i amb l'assessor científic). La descripció de les escenes és incompleta i no serveix per a identificar-les.
Gravació
La gravació és clara i segueix fidelment el guió. Els dos narradors es van alternant sense salts. L'entonacióés correcta i els termes cientí­fics es pronuncien sense entrebancs.
La gravació és força clara i segueix el guió. Els dos narradors es van alternant generalment sense salts. L'entonacióés correcta i els termes científics es pronuncien en general sense entrebancs.
La gravació és en ocasions confusa i de vegades no segueix el guió. Els dos narradors es van alternant amb alguna dificultat. L'entonació no és correcta i els termes científics no es pronuncien clarament.
La gravació no té un mínim de qualitat. Resulta confusa i poc clara i no ajuda a entendre les imatges. És millor apagar el so.

 


  Webquest elaborada por Irene Martínez (http://www.aulatres.net)