CURS TIC (ITC) - QUARTA SESSIÓ. CERCA EN INTERNET i EMAIL
CURS TIC Endavant
Cerca en internet i e-mail. Pràctica D
Collage multimèdia (Scrapbook)
Un Collage Multimèdi, és un llistat de pàgines web amb un ric contingut multimèdia on els alumnes podran localitzar la informació necessària per desenvolupar una activitat multimedia ( pàgina web preferentment ) a partir d'aquests. (amb imatges, só i text)
  Objectius.
Destriar la informació que pot ésser útil per duur a terme l'activitat.
  Mètode de treball
Proposarem a l'alumne/a un númeró determinat de pàgines web ( de 15 a 20 ) que faran servir per desenvolupar l'activitat proposada.
  Resultats.
Augmentar la capacitat cognitiva de l'alumne tot augmentant-li la capacitat de decisió a l'hora de destriar una gran quantitat d'informació.
  Observacions

Tot i que pot semblar una activitat similar a l'anterior, val la pena dir que el que cerquem és la composició artistica que ens proposarà l'alumne, el qual tirmdrà complerta llibertat a l'hora de planificar-la i executar-la.