HOME ICT

CURS TIC (ITC) - QUARTA SESSIÓ. CERCA EN INTERNET i EMAIL
CURS TIC Endavant
Cerca en internet i e-mail. Pràctica E
Associació/Relació de webs (Treasure Hunt)
Una Associació o Relació de pàgines web, és un llistat de pàgines web on l'alumne trobarà resposta a preguntes que el permetran aprofundir en un tema tractat a classe.
  Objectius.
Aprofundir en el tema tractat a classe.
Treballar habilitats TIC bàsiques ( com cercar informació, com identificar la que ens pot esse útil, analitzar-la)
Fomentar i consolidar actituds davant les TIC.
  Mètode de treball
Des d'una activitat proposada (pàgina web del professor) els alumnes hauran de cercar la respota vàlida dins d'un llistat de pàgines web.
  Resultats.
Augmentar la capacitat cognitiva de l'alumne tot augmentant-li la capacitat de decisió a l'hora de destriar una informació que en principi pugi ser vàlida per desenvolupar l'activitat.
  Observacions

Només una de les pàgines web del llistat contindrà la resposta adient És necessari fugir de preguntes generals que puguin despistar els alumnes. Una pregunta concisa i clara facilitarà la precisió de la resposta. Podem treballar la diversitat de nivells tot augmentant el grau de dificultat, proposant en la cerca pàgines que tractin el tema amb més o menys aprofundiment del que desitgem, deixant a la lliure desició de l'alumne quina pàgina tria er la seva resposta.

La inclussio o no d'una pregunta sintetitzadora dependrà del nivell d'aprofundiment que dessitgem. Sempre és interessant el facilitar als nostres alumnes un medi per demostrar el que han après, i sobre tot el que han entès.

DownLoad Plug-in     JordianWeb ® © ™ Since 19/03/2003- DownLoad Plug-in