![]() |
Segons el grau d’assoliment i progrés en l’adquisició de bons hàbits i actituds que estan sota la observació del seu mestre/a tutor-a en cada període. Pot ser que no hi hagi el distintiu i per tant serà indicatiu que no hi ha hagut un progrés significatiu en aquell període de temps. També hi ha un apartat específic per tal que els pares puguin fer arribar els seus comentaris al respecte al tutor/a. |
|||
Molt Bo |
||||
![]() |
||||
Bo |
||||
![]() |
||||
Satisfactori |
||||
Finalment hi ha les signatures dels pares i tutors respectius donant conformitat a la informació allí expressada.És molt important fer el seguiment conjuntament amb els fills, comentar els seus progressos, o les dificultats en quees van trobant per millorar.
Cliqueu si voleu veure les normes bàsiques que regeixen la nostra escola tant en l'àmbit de les famílies com dels alumnes.
Propostes per al Curs 2006-2007![]() |
![]() |
![]() |
|||||||||
Documents de Treball | |||||||||||
|
Competència Social