Projecte Educatiu
Organigrama
Calendari
Serveis i Horaris
Estructuració dels aprenentatges

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Organigrama

ÒRGANS DE GESTIÓ DEL CENTRE

ÒRGANS DE COORDINACIÓ

Òrgans de Govern Col·legiats

Òrgans de Govern Unipersonals

Col·legiats

Unipersonals

  • Consell Escolar
  • Claustre de professors
  • Director/a
  • Cap d'Estudis
  • Secretàri/a
  • Equips de cicle
  • Comissió de coordinació
  • Coordinadors de cicle
  • Mestre tutor

 

Equip Directiu

Director: PAU LOZANO

Cap d’estudis: BEA MARTIN

Secretaria: SHEILA MAYOLA

Comissió de Coordinació: formada per totes les coordinadores de cicle i l’Equip Directiu. Té la funció d’habilitar els canals de tramesa d’informació i coordinar les activitats pedagògiques del centre. Aquesta comissió es reuneix un cop a la setmana.

Càrrecs:

Coordinadora de l’aula d’informàtica: té la funció d'assessorar als professors sobre aspectes concrets dels programes disponibles i dinamitzar-ne el funcionament, així com portar la comissió d'informàtica, formada enguany per un mestre de cada cicle..

Encarregada de biblioteca i revista:la seva funció principal és dinamitzar el funcionament de la biblioteca i tenir cura de la seva organització. Així mateix, el nostre centre, publica la revista escolar La Muntanyeta. S’editen dos números per curs. L’encarregada presideix el consell de redacció.

Comissió de festes : les seves funcions són assumides per la comissió de redacció amb estreta relació amb l’AMPA.

Coordinador LIC - Promoure en la comunitat educativa, coordinadament amb l’assessor/a LIC, actuacions per a la sensibilització, foment i consolidació de l’educació intercultural i de la llengua catalana com a eix vertebrador d’un projecte educatiu plurilingüe.

Coordinador de riscos laborals: Les actuacions que s’intentaran realitzar des de la coordinació de riscos laborals, per aquest curs, són les següents:
- Simulació del pla d’evacuació de l’escola.
- Confecció de l’informe sobre el simulacre d’evacuació.
- Completar la instal·lació de l’alarma sonora d’emergència.
- Instal·lar cintes antilliscants a les rampes dels edificis antics.
- Revisar i rectificar, si s’escau, els plànols de les vies d’evacuació.
- Vetllar perquè les instal·lacions del centre estiguin en bon estat i no comportin cap risc per l’alumnat o professorat.
- Revisar les farmacioles del centre, perquè tinguin tot allò necessari per realitzar petites cures a l’escola.

Claustre: és l’òrgan tècnic-professional i de participació del professorat en el govern del centre. Està integrat per tot el professorat i presidit pel director.

Consell Escolar: és l’organisme màxim de participació de tota la comunitat educativa en el govern del centre . Els pares i mares d’alumnes tenen 7 representants d’un total de 18 membres.

Tutors i Tutores:

El tutor o la tutora és aquell/a mestre/a que realitza una atenció continuada i permanent a un grup d’alumnes amb la finalitat de conèixer-los a fons i orientar-los segons les seves peculiaritats.

Així el/la tutor/a és el/la mestre/a que té les següents funcions:

  • Fer el seguiment de l’alumnat en tots els sentits, acadèmics i personals
  • Solucionar els problemes que se li puguin presentar a nivell personal o de grup.
  • Orientar a l’alumnat en les decisions acadèmiques que hagi d’atendre.
  • Informar als pares i a les mares de l’evolució dels seus fills i filles i col·laborar de manera corresponsable. En aquest sentit, s’estableix un dia a la setmana per poder parlar amb el tutor o a la tutora corresponent.

A Educació Infantil es lliuren dos informes per curs, un al febrer i un altre al juny. Els esmentats informes recullen els trets generals del procés formatiu dels vostres fills/es i així es recullen els aspectes següents:

  • Descoberta d’un mateix
  • Estat emocional
  • Actituds
  • Hàbits
  • Coneixement d'un mateix
  • Descoberta de l’entorn natural i social
  • Intercomunicació i llenguatge
  • Llenguatge verbal
  • Llenguatge matemàtic
  • Llenguatge plàstic
  • Llenguatge musical

A Educació Primària es lliuren tres informes en els quals es fa referència a l’evolució de l’alumne/a a les àrees:

  • Llengua i literatura catalana
  • Llengua i literatura castellana
  • Anglès
  • Coneixement del medi Social i Cultural
  • Coneixement del medi natural.
  • Educació musical
  • Educació plàstica
  • Educació física
  • Matemàtiques

També contenen un apartat que fa referència a actituds, relació amb els companys i companyes i amb els/les mestres.

A les àrees citades anteriorment, les qualificacions que hi consten són:

  • Excel·lent
  • Notable
  • Suficient
  • Insuficient

L’ensenyament públic garanteix l’itinerari educatiu dels vostres fills i filles, així s’assegura el pas als diferents instituts que fa l’ESO i posteriorment, en el mateix institut pot fer el batxillerat.