Bon estiu!

FESTA MAJOR DE BORDILS

Pregó i projecció de la pel·lícula "Elogi d'escola" amb motiu del 75è aniversari, dijous 19 a les 21h davant l'ajuntament.

Exposició del 75è aniversari, cada día de 18 a 20h a l'escola.

Consulteu el programa amb totes les activitats!

PUNT DE LECTURA

Juliol i agost, els dijous de 5 a 7h.

FOTOS FESTA FI DE CURS

EXPOSICIONS

FIRA DE JOCS

SOPAR I FI DE FESTA

Article de l'Imma Merino al Punt del 25-6-2010:

"Aquests nens de 12 anys es van atrevir a fer travellings per explicar amb una subtilesa emocionant la història d'un comiat: dues nenes van contentes en bicicleta fins que, de sobte, els arriba una malenconia inesperada..."

Llegeix tot l'article AQUÍ.

Hem guanyat un premi!!!

amb el vídeo "El meu espai preferit"

FESTA FI DE CURS: Fira, Exposicions i Sopar.

Exposicions i Projeccions audiovisuals 75è Aniversari.

Projeccions Cinematogràfiques i Teatre de 6è.

Entrevista a COM Ràdio

El passat dimarts 8 de juny, la Marta, en Guillem i l’Anna de 6è, acompanyats per la Carme van anar a Barcelona a una entrevista al programa “Digues Com” de COM Ràdio per parlar del taller de Cinema en Curs. Ens ho expliquen al seu Blog.

Premis CAC a l'escola

El vídeo "Història de l'escola: Entrevistes" ha guanyat el 3r premi del Consell de l'Audivisual de Catalunya. Els alumnes de 6è van anar a recollir-lo a Barcelona. FELICITATS!

75è aniversari de l'escola

Entrevistes, actes i exposicions.

Hem presentat els nostres treballs audiovisuals de fotografía i vídeo que hem anat fent al llarg del curs a la Mostra de Produccions Audiovisuals 2010.

Hem sortit a TV3!!!

El dimarts 27 d'abril van emitir al TNComarques un reportatge dels nens i nenes de 6è rodant a diferents localitacions de Bordils. Ens ho expliquen al seu blog.

CROS ESCOLAR

Diumenge 25 d'abril d'11 a 13h al Pavelló blanc i verd.

ACAMPADA A L'ESCOLA

Llegeix al Blog de 6è l'agermanament i acampada que van fer el dijous 8 d'abril a l'escola amb els nens i nenes de l'escola Mestre Morera de Barcelona. FOTOS

FELIÇ SANT JORDI!

Venda de llibres i roses a l'escola de 9 a 2/4 de 6h

Salvador Espriu - Entrevista en català - Entrevista en castellà- Poemes recitats - Poemes musicats

Joan Maragall 2010-2011 - Poemes musicats - La ginesta - L'ametller - El pi d'estrac - La Fageda d'en Jordà- Cant a la Senyera -

REPORTATGE FOTOGRAFIC

LA GRAN NEVADA

Totes les fotos: Comença a nevar - Sortim al Pati a veure com neva!- Marxem cap a casa - Escola nevada - Tornem a l'escola - Juguem amb la neu i el gel - Equip de gravació.

Els alumnes de 5è ens expliquen al seu blog que la nevada va ser espectacular: gent incomunicada, carreteres tallades, flocs de neu enormes, antenes partides,… Un panorama aparentment preciós i que molts trigaran a oblidar… Si tens ganes d’explicar-nos com la vas viure, no ho dubtis, entra i fes-ho! Els alumnes de 3r també ens ho expliquen al seu blog.

Ja tenim Bibliopati!!!

Dilluns, dimarts i divendres de 2/4 d'1h a 2/4 de 2h.

Trobada d'alumnes d'Escoles Verdes

El passat divendres 26 de febrer, 8 alumnes de 6è i 4t van representar la nostra escola a la primera Trobada de Comités Ambientals al CEIP Montserrat de Sarrià. Van explicar el projecte del galliner, les construccions, l'hivernacle, i com publiquem a la web i la revista les novetats mediambientals de l'escola.

Revista Trip Trap

2ª edició digital

SORTEIG PANERES

Números premiats:

773 i 821

FESTA DE NADAL

Festa d'Entitats de Bordils

Cartell - Programa

Exposicions - Tallers i xocolatada - Concert

75è aniversari de l'escola

Creem un blog amb la intenció de posar a l'abast de tothom la informació que anirem recollint al llarg del curs sobre la història i la gent que va ser escolaritzat a la nostra escola. Agraïm la vostra col·laboració tant amb comentaris com amb fotografies o materials que tingueu. Podeu enviar-ho a: ceipbordils@gmail.com

Calendari escolar 2009-2010

Punt de lectura

Dimarts i dijous de 5 a 2/4 de 7h.

Actualitzat: 2-9-2010