A la nostra escola, creiem que la col·laboració i la comunicació entre les famílies i l'escola, basada en la confiança i reconeixement mutu, és la base d'aquest èxit.
La nostra escola treballa per la millora de la qualitat de l'Ensenyament Públic, participant activament en els Projectes Educatius de la ciutat i del Departament d'Ensenyament.
Recursos humans |
Equip de mestres:
|
Recursos materials |
El centre està configurat pels següents espais:
|
Serveis |
Menjador escolar amb cuina pròpia. |
Pretenem una educació fonamentada en l'atenció a la diversitat del nostre alumnat | |
L'escola programa activitats pedagògiques encaminades a que cada nen i cada nena rebi el màxim d'atenció possible
per a que el seu aprenentatge sigui satisfactori. Per dur a terme aquesta tasca es realitzen flexibilitzacions d'horaris i d'espais que es concreten en:
|
![]() |
Pretenem una educació integral per al nostre alumnat | |
Per aquesta raó considerem molt important dotar els nens i nenes a més dels coneixements i els procediments necessaris,
d'una educació on els valors, les normes i els hàbits estiguin presents al llarg de tota la seva escolaritat. També contemplem en les nostres programacions: sortides i colònies, ja que les considerem activitats bàsiques per aprendre i per assolir una bona socialització. |
|
Tractament de les llengües a la nostra escola | |
La llengua base d'aprenentatge de l'escola és el català , introduint com a segona llengua el castellà per tal de que els nens
i les nenes arribin a assolir un domini adequat de les dues llengües, a nivell oral i escrit, en finalitzar l'Etapa de Primària. Com a llengua estrangera s'imparteix l'anglès a partir del cicle inicial. |
![]() |
L'avaluació com a seguiment del procés d'aprenentatge | |
Considerem que l'avaluació dels processos d'aprenentatge dels alumnes és global i contínua. Els resultats d'aquesta avaluació es concreten en uns informes que reben les famílies. Durant l'etapa d'infantil reben dos informes per curs escolar i a l'etapa de primària en reben tres. |
![]() |
L'acció tutorial com a eina de guia per a l'alumnat | |
Pensem que l'acció tutorial i l'orientació escolar són fonamentals al llarg de l'escolaritat, per tal de que els nois i les noies finalitzin la Primària amb les eines necessàries per fer el pas a Secundària d'una forma satisfactòria. |