CURS 2010/11
ELS BLOCS DE L'ESCOLA

Adreces d'interès

Ajuntament de l'Escala

Un curs més tirem endavant el nostre hort escolar. De les tasques prèvies se n'han encarregat els alumnes de segon amb la col·laboració de les famílies. Totes les classes disposen d'una parcel·la on cada alumne planta una hortalissa determinada. Aquest curs, a més, hem clavat uns cartells on apareix escrit el nom de les hortalisses en les tres llengües que treballem a l'escola: català, castellà i anglès.

Amb aquesta activitat els nostres alumnes prenen consciència i valoren la preservació del seu entorn, aprenent a ser responsables col·lectivament i individual. Aprenen a tenir cura de sembrar, regar, treure les males herbes, fer créixer aquests productes estacionals tot entenent com funciona la natura, percebent noves sensacions de proximitat amb el medi natural.

Dinamitzar la biblioteca escolar

Tastets literaris