CURS 2010/11

Adreces d'interès

Ajuntament de l'Escala

Tríptic informatiu

Un dels trets d'identitat del nostre centre és l'educació per a la salut. Intentem afavorir situacions perquè l'alumnat adquireixi estils de vida saludables, i és per això que vam acordar ja fa temps que els dimarts i els dijous els nostres alumnes portarien alguna peça de fruita per menjar a l'hora del pati.

Aquest curs, a més, ens hem afegit al Pla de Consum de Fruita, adreçat a les escoles de primària i promoguda per la Unió Europea i la Generalitat de Catalunya. La fruita serà distribuïda als centres una setmana cada mes a partir d'octubre i fins al mes de juny.

El proper dimarts 19 i el dijous 21 d'octubre es donarà la fruita a l'hora d'esmorzar, així que els alumnes no hauran de portar esmorzar. El dilluns 18 i el dimecres 20 d'octubre la fruita es donarà a la sortida de l'escola per tal que la mengin a l'hora de berenar. A partir de novembre la setmana de la fruita s'anotarà a l'agenda.

...i si et vols divertir tot jugant amb els aliments, et proposem aquestes activitats:

Dinamitzar la biblioteca escolar

Tastets literaris