Ampa

Per mantenir-se informa't de totes les activitats i novetats de l'Ampa, visiteu el seu bloc:

Bloc Ampa Escola Roquetes

Horari de l'Ampa

L'HORARI DATENCIÓ ALS PARES I MARES ÉS EL SEGÜENT:

DILLUNS i DIVENDRES DE 9.00h a 11.00h

DIMARTS DE 15.00h a 16.15h

Servei de Menjador

Empresa de catering i monitos: SERVESCOL

Coordinador:  Jesus;  cada dia de 9h. a 10h. del mati  està al despatx de l'Ampa per apuntar els nens a menjador i atendre els vostres dubtes o preguntes sobre el Menjador Escolar. En Jesus està també amb els nens i nenes que es queden a dinar a l'escola junt amb la Mar, monitora de menjador, que està al càrrec dels nens/es d'Infantil. Recordeu que si heu de fer us del servei de menjador heu d'avisar a en Jesus abans de les 9:30h. del matí. Telefon de l'Ampa: 93 814 94 18 o utilitzant les busties que teniu a l'entrada de l'escola  o a l'entrada del menjador ( s'obren cada dia a les 9:30h).

Per fer us del servei de menjador, cal haber pagat previament el menú. Preu del Servei; fíxes; 6,40 € ( es consideren fixes aquells nens i nenes que es queden a dinar al Menjador Escolar 12 o més  dies al mes). Esporàdics: 6,70 €. El pagament l'heu de fer a qualsevol caixer de LA CAIXA  amb el codi següent MENJADOR : 0326107

Activitats extraescolars

Podeu consultar les activitats extraescolars ofertades per l'AMPA al seu bloc.

Llibres

Un mes abans de finalitzar el curs, s'entregarà a les families un full perque totes aquelles que ho vulguin facin la seva reserva de llibres pel curs seguent. IMPRESCINDIBLE FER-SE SOCI DE L'AMPA.

Si no vull reservar els llibres, puc associar-me a l’AMPA, igualment? Sí, i així poder gaudir de preus reduïts a extraescolars, xandalls, bates, i altres esdeveniments organitzats per l’AMPA.

Servei d'acollida

Horari d'entrada: a les 8:00h. i a les 8:30h.

Entrada pel C/ Garcia Lorca.

Preu fixes ( tot el mes ): 20.- €

Preu esporàdics: 1,50 €

Pagament directe a la monitora.

Codis de Pagament

Des del mes de juny, els comptes de l'Ampa estàn a La Caixa, i els codis de pagament per caixer son: ( no s'admeten ingressos per finestreta )

MENJADOR - 0326107

XANDALL, BATA I SAMARRETA - 0326119